Erfaringer med gjensidige forsikring?

Tigermor med nr5 i magen :-)

Betatt av forumet
Julibarna2014
Vi har i flere år hatt forsikringene våre hos IF og vært fornøyd med dem, vi synes jo at det har kostet mye penger, men da vi sjekket tilbud hos flere forsikringsselskap sist så var det IF som lønte seg for oss.
Men tidligere i uken ble vi oppringt fra Gjensidige som ønsket å gi oss tilbud på forsikring.
Tilbudet fra Gjensidige ble 14000kr billigere i året enn det vi betaler hos IF!
14000kr spart er jo utrolig mye penger da, så vi er veldig fristet til å skifte, og forsikringsvilkårene virker ganske like hos begge forsikringsselskap.
Men er det noen som har erfaringer med Gjensidige, vil gjerne høre både negativt og positivt [:)]

Har bare hatt gjensidige i alle år, snart 10 år..
Er kjempefornøyd[:D] Har blitt påkjørt en gang, fikk leiebil og bilen ble fikset som avtalt[:)] De anbefaler at du er naf medlem samtidig, da dekker naf egenandelen ved kaskoskade[:D]

IF kan brenne*!!!!!!!

Billige forsikringer hos Gjenstridige...det er det ingen tvil om. Men for all del, ikke flytt bank, adresse eller noen ting under kundeforholdet. Her i Sandefjord klarer de ikke fatte enkle beskjeder. 

Vår erfaring er at de er gjenstridige. Byttet forsikringsselskap etter de nektet å utbetale en forsikring etter ene hjulet på den helt nye campingvogna vår datt av på ferie i Danmark. I tillegg til at hjulet datt av, ble vogna påført ekstra skade pga de som tauet vogna til verksted første gang, verkstedet hadde ikke mulighet til å fikse vogna da de ikke førte det merket, og vi ble selv satt til å finne verksted til tross for at forsikringsselskapet skulle gjøre det. Her snakker vi service! [:-] Hadde vi kunnet feriere på hotell i flere uker der sør hadde de kanskje klart å finne et verksted, men hvem har sjans til å vente så lenge? Både svigers og vi hadde alt hos Gjenstridige og det endte med at begge byttet selskap og vi sparer flere tusen i året på det. Aldri mer gjenstridige her.

Vi er veldig fornøyd med gjensidige.
Hatt en sak hos de, og hadde pengene på konto 3 dager etter att vi ringte inn saken[;)]

Er veldig fornøyd med gjensidige og det fagforbundet jeg er med i har egne avtaler med de så jeg har billigere forsikringer av den grunn, har ikke hatt behov for å bruke forsikringene mine men de er hvertfall veldig hjelpsomme og ordner alt jeg har bedt om.

Veldig fornøyd med de vi. De er litt dyre synes jeg, men jeg opplevde å bli påkjørt bakfra i bil en gang, og opplevde at de fulgte meg opp veldig godt etterpå. Så derfor har vi de enda, jeg har noen forsikringer via sykepleierforbundet, men de fleste i Gjensidige[:)]

jeg byttet til IF pga det var så mye tull med gjensidige, ansatte som ikke satt over forsikringer når de skulle, skulle ha meg til å betale for deres feil, sendte regninger med feil summer, klagesentralen er helt på trynet, tar år og dag før de svarer deg, frekke på telefon, foregikk over flere mnd, nei fytti har aldri vært borti så dårlig kundebehandlig før

Back
Topp