Har akkurat hatt en fæl forkjølelse som varte i over tre uker. Forferdelig hoste, bihuler og lunger fulle av slim, slimoppkast, nesten ikke søvn pga hosten. Ikke lungebetennelse, lav crp, ingen feber, testet negativt for atypisk lungebetennelse og kikhoste.
Etter noen dager med bedring forrige uke har jeg plukket opp et nytt virus og holder igjen på å hoste opp lungene mine.
Er veldig slitsomt, så hvis noen har tips til hvordan man roer ned symptomene eller blir raskere frisk er jeg veldig takknemlig.
Har ikke turt å ta slimløsende pga gravid. Hostedempende virker ikke lurt siden det er ting i systemet som må ut. Bruker nesespray og neseskyllehorn med saltvann. Det har ikke fungert å heve hodeenden i senga.
Virker som om slimhinnene er litt overivrige og bare produserer i vei.
Etter noen dager med bedring forrige uke har jeg plukket opp et nytt virus og holder igjen på å hoste opp lungene mine.
Er veldig slitsomt, så hvis noen har tips til hvordan man roer ned symptomene eller blir raskere frisk er jeg veldig takknemlig.Har ikke turt å ta slimløsende pga gravid. Hostedempende virker ikke lurt siden det er ting i systemet som må ut. Bruker nesespray og neseskyllehorn med saltvann. Det har ikke fungert å heve hodeenden i senga.
Virker som om slimhinnene er litt overivrige og bare produserer i vei.