Jeg fødet på A-hus i November, var fem dager over termin, så fikk piller for å i gang sette fødselen. Fullstendig mareritt, jeg fikk alle pillene og ingen introduksjon på hvordan jeg skulle bruke det, så jeg tok som jeg tenkte var riktig, ved neste skift bytte, så tok jordmoren resterende pillene og mente jeg ikke skulle ha brukt den uten hensyn. Hadde allerede tatt for mye og smertene var intense. De jordmødrene og sykepleierene har forskjellige meninger og kunnskap. Jeg var på sykehuset i 2 dager før jeg fødet og to dager på barsel, jeg nærmest rømte fra barselhotellet. Det var feil setting av epiduralen, så jeg følte all smerten på den ene siden av kroppen og mens jeg var i smerte så kranglet jordmoren og anestesilegen. Rene sirkus!! Selve jordmoren som tok imot baby var veldig flink, var under fødsel over ett døgn så fikk gått gjennom alle jordmødre og leger. Lystgassen er helt tull, ingen effekt. Tilslutt etter 29 timer på fødesenga så kom lille jenta mi til verden, både jeg og mannen min var utslitt, men dette var ikke viktig for dem, de ville ha oss ut derfra så fort som mulig, vi ble flyttet til et lite rom og dernest til barselhotellet, mannen min fikk ikke lov til å være der, kl 03 på natta ble han bedt om å dra hjem. Det her er min første fødsel, var veldig redd og ønsket ikke å være alene. Dem dreit fullstendig i det, jeg ble forlatt alen på rommet uten noe som helst informasjon på hvordan jeg skal die eller håndtere babyen. Eller hvor jeg skulle finne ting om jeg trengte det. Dagen etter fikk nytt rom der mannen min kunne være hos meg, elendige senger og rom. Kunne sovet på gulvet heller, kalde og harde senger. Elendig mat, levde på brødskiver. Jeg var der i to netter, hadde sterke blødninger men ønsket heller å dra hjem. Du hører skrik og gråt fra andre rommene så ikke noe lydtett. Jeg hadde hørt skrekk historier om A-hus, fikk virkelig opplevd det. Så styr unna A-hus.