ORIGINAL: BabyCala
Jeg har nylig vært på ENJO homeparty og ble litt fascinert. Bestilte ikke noe men har sagt ja til å ha et kurs hos meg om ikke så lenge. Da kan jeg undersøke litt mer underveis og lære litt mer før jeg bestemmer meg om jeg skal "gå på" dette eller ikke.
Vi er ikke så flinke med husvasken her hjemme synes jeg så jeg har et håp at med et sånt "system" så blir det kanskje litt mer ut av det. Men synes det var litt synd at det var så ulekkert design på de fleste produktene. [X(]
Er dette virkelig bedre enn vanlig mikrofiberkluter fra Meny med kaldt vann?
Jeg vil veldig gjerne høre både positive og negative erfaringer! [:)]
Var fryktelig mye negative holdninger her, særlig fra dere med andrehåndsinformasjon [8D]
Har vært på party og hatt to selv, og har nå endelig investert i en del av produktene etter å ha tenk og spurt og erfart litt av gangen. Om de er bedre enn mikrofiber fra feks Jordan vet jeg ikke. Det må isåfall være de tynne klutene. Men Jordan har ikke flere typer kluter med hvert sitt spesialområde, og heller ikke moppesystem som virkelig gjør grundigere rent, på en mindre slitsom måte, og uten å måtte skrubbe. Både jeg og mannen er fornøyd, for ikke å snakke om alle dem som har vært på party dr jeg har vært tilstede [:)] Jeg har tilgode å høre nagative erfaringer, og jeg har virkelig troen.
For eksempel de hvite klutene til bad, som tar det ekle rosa i dusjen nesten uten å skrubbe. Mange lykkelige husmødre som endelig har ren dusjer uten å skrubbe frem svetten [:)]
Jeg hater virkelig å vaske, og er fan av alt som kan gjøre vask lettere, noe jeg fant her [:)]
At designet på produktene ikke er topp moderne, er en filleting å henge seg opp i, for et produkt som virker. De har holdt på i over 20 år uten å endre sine hovedprinsipp, og fargekodene er der av en grunn. Feks er kropssproduktene pastellfarga, for å tydelig skille dem fra husvasken, som har litt hardere farger.
Fikk forøvrig en prøve på en ansiktsrensklut, noe jeg var skeptisk til. Men klut+kaldt vann=en fantastisk renset hud, glatt som den mykeste babyhud [:D] Er så imponert, for det hadde jeg ikke trodd om jeg ikke hadde prøvd selv [;)]