Erfaringer med emmaljunga vogner.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Jeg er inne på tanken om å kjøpe en mondial duo emmaljunga vogn i grå "skinn", men syns det er vanskelig å bestemme seg helt.
Vi har en stasjonsvogn så plass får den nok.
Vi kommer nok til å trille mest på asfalt, noe grus bilvei, og butikk/sentrum til dels.
Blir sjeldent skogsturer ol.

Hørte noen pratet om at "skinn" vognen ikke tåler sol så godt, dette kan kanskje bli et minus da vi får august barn?
 
Ingen med erfaringer ?
 
Ingen erfaring med skinn dessverre, men er veldig glad i emmaljunga super nitro ❤️ Understell med svingbare hjul ❤️ Lett og smidig :)
 
Elsker min Edge duo :) kan trilles over alt! Og den passer inn i min lille Fiat bravo :)
 
Har denne, og den er fra 2009:) den har vært mye ute i solen men er like fin fordiom ;) vet jo ikke med de andre fargene om de tåler det :)
 

Vedlegg

  • 1423122816029.jpg
    1423122816029.jpg
    33,2 KB · Visninger: 26
Veldig fornøyd med min city cross. dessverre ingen erfaring med den modellen du nevner eller med skinn. Gir tråden en dytt!
 
Har Super Nitro. Elsker den!
Den funker seriøst knall på all slags føre. Er det grov grus eller snø, så låser jeg hjulene og null problem. På asfalt og i byen er de svingbare hjulene så helt fantastisk, slipper å "løfte" vogna for å snu den, et bittelite dytt og den snurrer på femøringen :D På vanlig grus i skogen funker den fint med svingbare hjul også.
Nå har vi hat "frossen slaps" her i en uke, og jeg låser hjulene og den humper seg over. Genialt!
Tar halve bagasjerommet på stasjonsvognen, og tar man av bakhjulene kan jeg skuve den rett frem istedet for på tvers og vips mer plass :)
Jeg har den i stoff da. Dakar :)
 
Har svart skinn sjølv på sportsdelen, første født i juli. Ein stiller jo ikkje vogna i solsteiken uansett, men me har aldri merka noko problem ift sol. Det er GULL verdt å ha skinn på bagdelen, kan berre tørke av dritt i stedet for å måtte ta av trekket og vaske det i maskin. Anbefales:)
Eg har city cross med city bag, så hadde ikkje skinn på bagdelen da baby ikkje griser så mykje;)
 
Back
Topp