Erfaringer med Emmaljunga Scooter?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Er det en grei sovevogn i barnehagen? Er det god plass til voksipose i den? :)

Lillegutt født i juni 2012 <3

Syns den var fin som sovevogn, men grusom å trille.
Veldig god plass i den. , Er plass til pose ja :-) grusom å trille ?? Vilken modell er det du har da ? Det er den letteste vogna jeg noen gang har trillet ( å det er ganske mange ) ;)

Veldig god plass i den. , Er plass til pose ja :) grusom å trille ?? Vilken modell er det du har da ? Det er den letteste vogna jeg noen gang har trillet ( å det er ganske mange ) ;)

Hjulene er jo steinharde, er vel plastikkhjul? Og syns den er vrang å svinge med. Har 2012 modellen. Har en city cross, og det er STOR forskjell på trilleegenskapene syns jeg. Vet at så godt som alle andre er fornøud med den, men jeg klarer ikke å se hvorfor :p

Den er veldig trang under bøylen til pose. Voksi classic kan du hvertfall glemme å få trøkt under der...

Hmm jeg har Vertfall 4.0 modellen å di hjula jeg har er ikke steinharde og den er superenkel å snu :-P Vetfall den letteste vogna jeg har trillet da ;)

Veldig fornøyd med min også, men er litt usikker på om det kan bli trangt med voksiposen under bøylen, slik Mrs Lutz skriver. Jeg har crossen som sovevogn i barnehagen. Trilla hjemme. Husker i vinter med dress og tykt ullpledd:var trangt.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Du får plass til posen, men da får du ikke presset ett barn oppi der ;) den er kjempe trang under bøylen, (som ikke er mulig og ta vekk, med mindre du går løs med baufil ;) ) også må bare sove ganske "sittende" i og med at det ikke er full liggestiling på den vogna.. Jeg jobber i barnehage og der er det en gutt som har sånn vogn og jeg liker den over hodet ikke .... !! Men det er selvfølgelig bare min mening, kan hende det er mange andre som er veldig fornøyd med den typen vogn :)

Veldig fornøyd, men når sønnen var 2.5 kjøpte vi Voksi Urban istedet for å ha Voksi Classic... Det ble kjempe bra. :) Synes også den er grei å trille på alt slags vær, vi har også City Cross, den er så klart enda bedre, men er jo en helt annen pris også :)

Kan anbefale Scooter ja :)

Er ikke fornøyd med våres... Ryggen kan ikke legges helt ned uansett, så når vi tar det på det laveste, så blir jenta vår nesten sittende og sove (hun nekter å sove i den, og det skjønner jeg godt) SIMO <3 <3 <3

Digger den :) Men bruker city crossen som sovevogn, for den har full liggestilling. Det har ikkje scooteren :)

Brukt den som sovevogn i bhg. i snart et år og er veldig fornøyd. Får plass til voksipose og unge oppi der.. Er ikke så trangt når du først får ungen nedi og man får teknikker etterhvert. Å trille er den helt fantastisk til og hjula er ikke plastikk og den er så enkel.
Kan ikke legge ryggen helt ned nei, men jenta vår sover kjempe godt i den uansett. Vår er 2010 modell

Back
Topp