Erfaringer med emmaljunga nxt90/f?

strikkemamma

Forumet er livet
September To Remember 2022
Vurderer veldig denne vogna, men pga pris er jeg såklart veldig usikker.. . Hva er dine Erfaringer?

Har NXT90F og er superfornøyd! Lett å trille sommer som vinter. Emmaljunga holder seg også godt i pris når den skal selges igjen :)

Har ikke hatt den så lenge, men er veldig fornøyd sålangt med min 90f :) har outdoor hjul, og trillet veldig greit i 5-10 cm nysnø hvertfall..
den er kanskje litt «styrete» å legge sammen i forhold til feks babyjogger, men tar ikke så mye plass i bilen som feks de andre Emmaljunga modellene.

Gutten på to sitter godt med god plass i vinterpose (vi har voksi city), og sover som en stein :)

Stort pluss at den kan snus begge veier, god kalesje som kan dras langt fram, blir lunt og godt med fottrekket :) synes også selve vogna er liten og nett og ikke så stor og klumpete som feks Emmaljunga Edge :)

Også er den jo veeeeldig fin å se på [emoji7]

Det jeg kommer på som er negativt er kurven under som er litt liten, litt styr å legge sammen (må ta av sittedelen og dytte inn håndtaket, men det blir vel en vanesak)...

Gleder meg til permisjon så jeg kan ta den ordentlig i bruk og gå lange turer med lille baby [emoji7]

Back
Topp