Erfaringer med Emmaljunga mondial de luxe?

Utsatt

16. Juli 2014 <3
Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med mondial de luxe vognen til emmaljunga? Jeg synes den ser veldig fin ut, men det er mye penger å bruke på en vogn om man ikke vet om den er grei eller ikke? Leste også at den var veldig stor, og om du har eller har hatt vognen; var den store størrelsen på den et problen? Og eventuelt andre alternativer til vogner jeg burde vurdere?

Hiver meg på her, er veldig forelska i den vognen der :)

Å forresten så fant jeg denne vognen på babyshop, i utstillingen.
Ja den er stor, større en vognene flertallet liker nå fortiden.
Men er akkurat dette jeg liker, den er jo ikke unormalt stor. Men en av de største vognene på dagens marked.

Jeg liker vognen fordi den har store hjul, å vi har vinterbarn i vente. Så blir nok trilling i snøen. Vi er ofte på heia der det er mye skog og grus veier. Å det er da praktisk med en stor og stødig vogn.

Liker jo veldig godt at bagen er stor å dyp. Så barnet kan bruke den så godt som første året. Både med vogn pose og alt anna som måtte vær nødvendig vinter til sommer :)

Eneste jeg ikke liker er bagene til denne utgaven har den hvite stripa. Å jeg er usikker på om den vil bli fin med tiden.

Desember 2014

Bruker App

Last edited:
Hiver meg på her, er veldig forelska i den vognen der :)

Desember 2014

Bruker App
Ja, den ser veldig fin ut!

Vi har understellet, og er kjempe fornøyd!! :D

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

jeg har en annen emmaljunga vogn, men er veldig fornøyd med merket.

Jeg har kjøpt denne. Er sååå fornøyd. har kun trilla litt rundt hjemme med den så ikke så mye erfaring, men den er jo for det første helt nydelig å se på :)Jeg bor i byen og tok svingbare hjul, selv de er store forann og bak og var visst 0 problem å komme seg frem i snøen, kan bare låse hjulene. den var såå god å trille :) Sett mange klager over hvor tung den er, det syns jeg faktisk ikke i det hele tatt, og jeg er ikke sterkeste jenta. Den har jo også ekstrem god kvalitet... er såå glad i den allerede. :) :) :) :) :)

Back
Topp