Erfaringer med Emmaljunga City Cross?

caracara

Forumet er livet
Vi såg på vogn i går, og falt for City Cross! [:)] Den var veldig lett, og virket stabil. Den virket også kompakt og god, Edge var for stor og tung. Vi venter barnet vårt i slutten av februar, men hvor lenge er det vanlig at barn sover ute i vogn? For City Bag virket liten forhold til Edge. Vi falt også for black croc-fargen, imitert skinn/lær... Erfaringer med dette? [:)] Ser for meg at det er lettere å rengjøre enn vanlig stoff. Er det lurt å ha croc eller tøy på sportsdelen? Mange spørsmål, håper noen svarer [:D]
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_10_20&products_id=1825

Vi hadde city cross til vår lille tulle. Og vi elsket denne vognen. Til og med sambo digget den. Og vi prøvde ut mange kan du si. Vi hadde ikke baggen, men skal ha den neste gang. Har solgt den vi hadde, men det er ikke tvil hvilken vogn vi kjøper igjen. Men har hørt at baggen ikke er så mye mindre enn de andre bagene. Er visst bare snakk om noen cm. Men formen på bagen gjør jo at den virker mindre.. Håper noen andre kan svare. Vår jente sov nå i vognen uten bag.

Vi har den vogna til tulla vår og vi elsker den vogna.. Skulle egentlig ha edgen men falt så for citycrossen at det var den det ble! Og angrer ikke et sekund. Har flere venninner som har bytta ut edgen dems fordi den ble for stor og tung[:)]
Anbefales!

Jeg hadde Edge duo og syntes aldri den ble for tung, den har jo hjul og skal trilles, ikke dyttes[;)] Har heller aldri tenkt særlig over tyngden inn og ut av bilen..

Jeg har ikke hatt city cross selv, men et vennepar har hatt den, og var ikke helt fornøyd..

Jeg kommer garantert til å kjøpe edge duo neste gang også! (Den vi hadde ble ødlagt i brannen...[:(])

Betryggende at flere liker den[:)] Leste en plass at den ble testvinner også. Trilling er nok ikke noe problem, men opp den mannevonde bakken vi bor i, ser jeg for meg at jeg må ha stolheis for å komme meg opp meg Edge [:D] Vet du hva vennene dine ikke var fornøyd med, Malin?

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

Elsker citycrossen min! :)

ORIGINAL: lille snegle

Betryggende at flere liker den[:)] Leste en plass at den ble testvinner også. Trilling er nok ikke noe problem, men opp den mannevonde bakken vi bor i, ser jeg for meg at jeg må ha stolheis for å komme meg opp meg Edge [:D] Vet du hva vennene dine ikke var fornøyd med, Malin?

Husker ikke helt.. Men vet de hadde mykbag og hadde planlagt å bytte den.. Tror nok den er bedre med hardbag. [:)] Og at den var forholdsvis lav.. men det er jo vel bare en fordel i ditt tilfelle?[;)][:D][:D]

Vi har den, og hadde city bag på.
Vi fikk barn i slutten av februar, og vogna var virkelig perfekt for henne, selv om hun var lang. Hadde vi fått barn på høsten hadde den nok blitt lit knapp, men i den sesongen hun kom, så var den full.

Den er lett og fin, passe høy og enkel å bruke. Syns den er praktisk og grei.

VIL HA!!!!!!

ORIGINAL: mynona*

beste vogna jeg har hatt!!!!!!!!![:)]

Veldig glad i city crossen min! Og gutten min eeelsker den også!![:)][:)][:)] Den vant en test i famile og barn bladet i år, så den må jo være bra da!! Om jeg skal si noe negativt, så synes jeg at den er litt lav.. Ikke stor plass for varer under vogna. Så har måttet trappe ned på shoppinga litt når jeg er ute og triller!!! [8D]
Men super vogn.. Jeg har den i cream leatherette!! Rålekker!! [:D]

har hatt mange vogner, men jeg vet at skal jeg ha flere barn nå blir d city cross på meg[:D] Oppdaget den dessverre for sent, så fikk ikke testet den ut med mine små...

Jippi, så mange som er fornøyd - da blir det nok den [:D] Ja, lav vogn er bra for meg, verre for pappaen, men det var jo med justerbart håndtak[:)] Hmm, hardbag vs. softbag - hardbag, er ikke det den delen som er selve city bagen i dette tilfellet? Går det an å få den mykere? [8|]

Snap! Hvordan er det med rengjøring med leather? Antar at det er ca. det samme som croc... Har du det på sportsdelen også? [:)]

ORIGINAL: lille snegle

Jippi, så mange som er fornøyd - da blir det nok den [:D] Ja, lav vogn er bra for meg, verre for pappaen, men det var jo med justerbart håndtak[:)] Hmm, hardbag vs. softbag - hardbag, er ikke det den delen som er selve city bagen i dette tilfellet? Går det an å få den mykere? [8|]

Snap! Hvordan er det med rengjøring med leather? Antar at det er ca. det samme som croc... Har du det på sportsdelen også? [:)]

Mener det er liten plass mellom vogna og "hylla" under...[;)]

Jeg bare drar over vogna med en fuktig klut. Ikke vanskelig å holde ren i det hele tatt... Har det på sportsdelen ja, og jeg har bare hatt en slik quadrolift oppi sportsdelen istedenfor bag! Det er vel softbag...[:)] Gutten min har kosa seg veldig i den hvertfall, blir tett og trygt når de er så små...[:)]

jeg har den også [:D]  Digger den.. hadde bag på, den brukte vi i 4 mnd.. da skiftet vi for gutten ville opp å se, og brukte den mest inne på kjøpesentre.

det som jeg syns er neg med er at snøen festet seg til hjulene, når det var fast snø, 
men vi hadde ikke mange snødager her, pluss at jeg ikke trillte så mye på vinteren pga gutten var mye syk.

Elsker city crossen min!! Anbefaler den på det sterkeste!! [:)]

Husk at du kan kjøpe bagen og sportsdelen i to forskjellige farger [:)] Jeg hadde lys bag-del og svart sports-del [:)][:)]

Back
Topp