Erfaringer med emmaljunga bilstol first class 0+ base?

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Har så lyst på dette setet, men finner bare gamle tråder når jeg søker, blant annet en test fra 2009 der den får nesten stryk karakter. Er det noen som har dette setet og har erfaringer å dele? :)

Hadde den til min eldste, men uten base. Den gang var hvertfall basen dårlig i følge tester. Likte ikke setet heller, det var dårlig plass så vi måtte over på sete to etter 6mnd.

Jeg kan ikke uttale meg om hvordan sete vil være til barnet ved bruk, men jeg vet litt om basen. Emmaljunga har i dag en annen base enn den som var med i testen i 2009. Basen som ble brukt den gangen ble forøvrig forbedret etter testen, da gjorde Emmaljunga endringer på støttebenet etter det dårlige kollisjonstestresultatet. Setet den gangen fikk forresten gode resultater da det ble beltemontert, mens de dårlige resultatene kom ved testing med base.

Det er viktig å shoppe bilsikring uten å ha bestemt seg for noe på forhånd tenker jeg. Velg et sete fra en anerkjent produsent, og viktigst av alt: det må passe i bilen deres :)

Back
Topp