erfaringer med easywalker??

Tutta

Elsker forumet
har sååå lyst på den rosa jeg[;)] kunne tenkt meg å kjøpe ny.. men blir kanskje bare med tanken frem til våren hvertfall..
trenger litt synspunkter/erfaringer på denne, har så mange pos. inntrykk. men det hadde jeg av oth også, men ble ikke så fornøyd som jeg hadde trodd jeg kom til å bli, så den solgte jeg igjen ganske fort... sleit litt med å ha snuppa fra meg, men nå er hun større, så da kan jeg kanskje prøve igjen[;)] lurer litt på om den er god å sove i f.eks. redd ryggen blir kort når hun er ca 1 1/2 til 2 år ca..

men kom igjen, fortell[;)]

Jeg har ! [:D][:D][:D]

Hehe...Veldig stødig og god vogn ! [;)]

Meeen, en ting jeg ikke liker er at når du har vogna i full liggestilling så er der på en måte en stang under liggedelen..Så det kommer en sann bøy på liggedelen på en måte..[8|] Greier ikke helt å forklare...HEhe

er det "plagsomt" for ungen eller??

ååh. har du bilder av vogna di??? er så vognsyk hehe[;)]

ORIGINAL: Ashtrey !

Jeg har ! [:D][:D][:D]

Hehe...Veldig stødig og god vogn ! [;)]

Meeen, en ting jeg ikke liker er at når du har vogna i full liggestilling så er der på en måte en stang under liggedelen..Så det kommer en sann bøy på liggedelen på en måte..[8|] Greier ikke helt å forklare...HEhe

Men den stanga kan du ta vekk. Trodde den bare var nødvendig når man skulle bruke bagvogna,jeg.

Har bare positive erfaringer med vogna. Utrolig lett å håndtere, god og stødig.
Er vel kanskje ikke den beste når det er kaldt og blåser. Liten kalesje, ikke så lun og varm... Og i sittestilling går ikke ryggen helt opp,så gutten min får ei pute bak ryggen for å kunne sitte ordentlig.

Har forresten Easywalker Sky i fargen aqua. Ville egentlig ha rød, men så kom jeg over denne som var på knalltilbud [:)]

http://www.easywalker.nl/noo/sky.html

Har easywalkeren å e kjempefornøyd
enig att det er liten kalesje nor d blåser men da tar eg på reintrekket å vips lun å god hadde den ute nor snøen blåste å ho sov godt i vogna uten vind

Veninna mi likte så godt vogna att kjøpte lik mi [:D]

flere???

bilder????

pliiiiiiiiiiiiiiiis[:D]

Back
Topp