Erfaringer med easywalker harvey?

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Trenger en litt nettere og lettere vogn enn buffaloen - men ønsker ikke å kompromisse med ergonomisk sittedel eller trilleegenskaper..
syns denne ser litt nettere ut og blir vesentlig mindre sammenlagt enn buffaloen.
Blir bruktkjøp så ingen mulighet for prøvetrilling…

Vi har har et 3. :)

kjøpte den i høst for å ha en lett, nett vogn hvor barnet kan være vendt mot oss og er veldig fornøyd, den ble fort favoritten (over vår tfk) til daglig bruk. Vi tenkte egentlig å bare bruke tfk vognen i vinter på snøføre, men gikk greit nok ned harvey så vi brukte den mye selv gjennom vinteren, men mindre forhjul har gjort det utførende til tider i snø/slaps, men den fungerte bedre enn ventet. Det er ikke en terrengvogn så klart, men har gode kjøreegenskaper. Den virker solid, er lett å slå sammen/opp og tar lite plass. Kalesjen er god/grei, altså den er forlengbar, men ikke like bra som bugaboo, jeg har den alltid maks forlenget for å dekke godt nok og det er nettingvindu i den forlengbar delen som man ikke kan dekke til så kommer lys/vind. Ikke et stort problem, men skulle ønske det var gjort annerledes. Setet er også kanskje litt i det minste laget, så jeg tenker han vokser ut av det rundt 2 år, i hvert fall med vinterpose, så det er noe å tenke på ifht brukstid

Alt i alt er jeg godt fornøyd - spesielt i forhold til prisen! Nå har vi hatt vognen bare et halvår så kan ikke si mye om den holder seg over tid, men ikke merket betydelig slitasje/problemer enda i hvert fall.

Back
Topp