Erfaringer med easy@home-test?

Trondheimsjenta

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktobergull 2022
Mailykken 2025
Hei!

Noen som har erfaringer med g-testene fra easy@home? Står ikke hvor sensitive de er på pakken, har virkelig nilest:hilarious: Andre erfaringer ang sensitivitet? Slår de ut sent/tidlig i forhold til andre tester?

Gode og rimelige tester syns jeg. Slo ut 10 DPO. Mener jeg leste at de var 25 mlu, pga det var laveste som er godkjent hos amerikanske FDA eller noe sånt. Arrester meg gjerne der...

Mine slo ut 8 dpo, veldig fornøyd med både gjestene og eltestene.

Jeg fikk en svaaaak strek 10 dpo, og en tydelig og sterk strek 11 dpo. Var veldig fornøyd med både EL- og G-testene.

Er veldig fornøyd med de. Det er 25 mIU. Har fått positiv samtidig som tidligtest fra babyplan (bare de to typene jeg brukte), 9 dpo en gang og 11 dpo en annen gang.

Takk for svar!

Har lest myye dårlige erfaringer med disse, at de slår ut utrolig sent eller bare ikke slår ut i det hele tatt. At de var bedre før. Kjøpte en pakke med 20 tester for noen måneder siden men har egentlig ikke begynt å bruke de før nå. Så kan ikke si jeg stoler så mye på dem etter alt jeg har lest:bored:

Takk for svar!

Har lest myye dårlige erfaringer med disse, at de slår ut utrolig sent eller bare ikke slår ut i det hele tatt. At de var bedre før. Kjøpte en pakke med 20 tester for noen måneder siden men har egentlig ikke begynt å bruke de før nå. Så kan ikke si jeg stoler så mye på dem etter alt jeg har lest:bored:
Så rart! Kanskje de har gjort noen endringer i produksjonen sin? Når jeg leste om dem for ett års tid siden, så fant jeg for det meste positive omtaler.
Kanskje de har gjort noe krøll, slik som Babyplan tydeligvis har gjort. Har sett at mange sliter med skyggestreker i det siste. Så frustrerende at man ikke kan stole på testene :bored:

Fornøyd med testene fra dem, og har også termometeret deres. Aldri opplevd noe kluss. Aldri fått streker som ikke har betydd noe. Ble ikke gravid da jeg en periode brukte dem, så de var blenda.

Takk for svar!

Stemmer ikke for meg. Dette er 8 dpo, og det som var deilig med disse er at det er stor forskjell på skygge og gravidstrek. Som på alle kan man jo ofte skimte nooooe når den har tørket, men her var jeg ikke i tvil
upload_2022-1-15_18-44-35.jpeg

upload_2022-1-15_18-45-39.jpeg

Back
Topp