Erfaringer med DELL?

svampebob

Elsker forumet
Sitter her å vurderer å bestille meg en Dell laptop. En Dell Inspiron 15, noen som har erfaringer med denne?
Eller andre gode laptoper. Vil ikke ha mini, og vil heller ikke betale så fryktelig mye mer enn 6-7 tusen[:)]

har hatt dell latitude, er helt suveren.. savner den.. grunnen til at jeg ikke bruker den er pga jeg ikke har lader og batteriet er fucked.. men er bra ytelse, og dell har veldig gode serviceprogrammer.. ville brukt ekstra på utvida garanti og sånt.. da fikser de pcen på stedet, og det er veldig greit..
hadde problemer med hovedkortet, men det bytta de uten at jeg betalte noe, tok vel 4 dager så fikk jeg pcen igjen.. [:D] og ingenting mangla på harddisken..[:D]

Sambo kjøpte seg Dell, men han sier han skulle ønske han kjøpte seg Acer i stedet. Jeg har Acer og er knall fornøyd..

Jeg har inspiron 1501
Kjempefornøyd med den... Er snart 3 år gammel nå og fungerer fint.
Batteriet er crap da, men det overlever man.

ORIGINAL: Isabell_med_baby

har hatt dell latitude, er helt suveren.. savner den.. grunnen til at jeg ikke bruker den er pga jeg ikke har lader og batteriet er fucked.. men er bra ytelse, og dell har veldig gode serviceprogrammer.. ville brukt ekstra på utvida garanti og sånt.. da fikser de pcen på stedet, og det er veldig greit..
hadde problemer med hovedkortet, men det bytta de uten at jeg betalte noe, tok vel 4 dager så fikk jeg pcen igjen.. [:D] og ingenting mangla på harddisken..[:D]

Vi fikk tilsendt ny lader uten at det kosta noe[:)]

ORIGINAL: Otilie i Ammetåka

ORIGINAL: Isabell_med_baby

Vi fikk tilsendt ny lader uten at det kosta noe[:)]

jeg har hatt den mer enn 3år, (utvida garanti/service) gikk ut 1mnd før laderen tok kvelden.. men kan bruke laderen til hp pcen for å holde den i gang, men den lader ikke da..

Ja.. Dritt, dritt, dritt.. [:'(] Skal ALDRI ha DELL igjen.. 

jeg har dell inspiron 1525 og er kjempefornøyd med den[:)] har ikke hatt noen problemer med den!
åsså er det jo så mange kjekke farger å velge i...min er lilla med rosemønster på...kjempefin[8D][:D]

Eg har dell inspiron, er veldig fornøyd.

Takk takk, blir nok en Dell pc på meg nå ja[:D] Har hatt Acer frem til nå, men det var noe virkelig dritt, så det skal jeg aldri ha igjen[:'(]

Har erfart at dell er skrell, pcene bli veldig varme. Hadde en inspiron og den var det bare feil med, og problemer ble det da jeg skulle sende den inn på reprasjon også.

Back
Topp