erfaringer med cybex ?

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med Cybex aton 4 bilsetet? Vurderer å kjøpe det da jeg ikke er fornøyd med det vi har nå :-) ImageUploadedByBV Forum1466801769.348729.jpg

Ingen erfaring, men hvilket sete har dere nå og hvorfor er dere ikke fornøyde?
Jeg aner ikke hva det heter, men det er et billig sete som vi fikk i julegave av foreldrene til kjæresten min :-) Trekket på setet sklir ned når vi har opp kallersjen å han sitter så rart i den :-(

Maxi cosi som første stol.
Sitter veldig godt i den :)

Sniker fra mai, vi har cybex aton q og er veldig fornøyd, lille sitter bra og stabilt og den er lett å bære og feste i bilen(har isofix)

Sniker fra mai, vi har cybex aton q og er veldig fornøyd, lille sitter bra og stabilt og den er lett å bære og feste i bilen(har isofix)
Sniker fra prøver her :p
Ligger babyen bra da, slik at hodet ikke faller frem? Er liggestillingen bedre enn i andre babystoler som de beskriver på nettsiden sin?

Besafe izi go modular her. Mini ligger veldig godt og tilbakelent, hodet er langt fra å falle fremover. Kjøpte pga test og at man kan bruke neste sete på samme base. Slo til da det var 25% rabatt

Sniker fra prøver her :p
Ligger babyen bra da, slik at hodet ikke faller frem? Er liggestillingen bedre enn i andre babystoler som de beskriver på nettsiden sin?

Når jeg har stilt den i ligge stilling, har aldri hodet falt fram, da ser du tydelig at babyen ligger, tror det faller lettere fram når baby sitter. Er veldig greit å kunne stille gradvis på d, istede for å ta ut en del som i mange andre.

Back
Topp