Erfaringer med clip on hair extensions?

vAskepott

Elsker forumet
Noen som vil dele erfaringer med clip on hair extensions?! :P
Har sett litt rundt forbi på nettet men har ikke så mye peiling på slikt.

Det er jo en jungel av hair extensions......

Jeg har lyst, tynt, typisk nordisk hår. Skulle gjerne hatt mere fylde, så sitter her å funderer på om jeg skal bestille clip ons.

Hvor får man tak i det fineste håret? Best kvalitet? rimelig pris?

Og dette her er det nye greiene?! :P feste med bøyle.

http://www.dreamextension.com/no/

det har jeg lyst på å

Jeg bruker extensions fra www.locksandbonds.com og er veldig fornøyd! Har prøvd micro ringer og nå bruker jeg clip in :) Micro ringer ser mest naturlig ut, så jeg ville anbefalt det.. men er jo litt mer jobb!

Også har varene har alltid blitt levert tollfritt :)

Hei:) jeg vil absolutt ikke starte en diskusjon,men jeg lurer bare på... Hvis dette er clip on's med ekte hår, vet du hvor dette håret kommer fra....? Det er fattige, indiske mennesker som ofrer håret sitt til noe de tror er guder, men som egentlig bare er kyniske bakmenn som utnytter disse folkene... Bare til opplysning:) Google hairextensions dokumentar så kan du lese mer...hvis du vil!

Ketalar skrev:
Hei:) jeg vil absolutt ikke starte en diskusjon,men jeg lurer bare på... Hvis dette er clip on's med ekte hår, vet du hvor dette håret kommer fra....? Det er fattige, indiske mennesker som ofrer håret sitt til noe de tror er guder, men som egentlig bare er kyniske bakmenn som utnytter disse folkene... Bare til opplysning:) Google hairextensions dokumentar så kan du lese mer...hvis du vil!

Jada. Har fått med meg den dokumentaren!
Man får tak i både ekte og syntetisk hår.

hærlig å ha slikt hår tilgjengelig når man vil ha litt ekstra, jeg bestilte mitt på illution.no og har vært storfornøyd :) fint på, men også deilig å ikke måtte ha det på hele tiden :)

Ketalar skrev:

Er det sånn at dette gjelder alle typer extensions av ekte hår? 

Det er jeg ikke helt sikker på,men det gjelder store deler av industrien som tilbyr ekte hår... Det går jo an å høre m produsenten hvor håret kommer fra....? Men juksehår er nok etisk trygt å kjøpe hvis man bryr seg om sånt:)

FancyPants skrev:

Ketalar skrev:

Er det sånn at dette gjelder alle typer extensions av ekte hår? 

Nei, mange produsenter KJØPER håret fra fattige indere for eksempel.. Men en del av håret er svindlet av hodet til folk, så og si..

Det vil jeg gjerne se dokumentasjon på før jeg er overbevist...

Jeg bruker tapehår fra www.hchair.no og det ser veldig naturlig og flott ut. De anbefales forresten for dere som ønsker lengre hår! Har tidligere brukt mange tusen på hairtalk hår hos frisør, men da jeg fant hchair oppdaget jeg at de har akkurat samme hår. Fantastisk kvalitet og et naturlig resultat. Jeg er veldig fornøyd og aldri fått så mange komplimenter for håret mitt :-)

De bruker forresten europeisk hår, noe som betyr at det er ikke noen som har ofret håret sitt til gudene sine..

Back
Topp