Erfaringer med clearblue tidlig test??

Dandylion

Blir kjent med forumet
Jeg hadde ikm den 9.mars, ikke fått den enda. Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning men jeg var hos gynekolog den 2 mars pga sterke smerter i magen, han så at jeg hadde en cyste på ene eggstokken og at jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Jeg går ikke på noe prevensjon men mannen hopper av i svingen✌ har funket i 14 år utenom de to gangene jeg ble gravid og da hoppet han ikke av i svingen for å si det sånn. Men jeg begynte å spotte den 7.mars og spottet litt enda. Det har jeg også gjort når jeg var gravid med barna mine men da bare 2-3 dager. En gang jeg var gravid spottet jeg i mangen dager og testene var svake kjempe lenge og det ente i en SA i uke 7. Når har jeg tatt noen tester fra babyplan som er utrolig seine å slå ut. Den øverste av de er tatt i går og den clearblue tok jeg i dag og streken kom tydelig opp med en gang. Har dere opplevd stor forskjellig på de tidlig testene og vanlige tester?
20180312_123509.jpg
Skjønner ingenting og har ikke peiling når mensen egentlig skal være her:nailbiting:

Jeg hadde ikm den 9.mars, ikke fått den enda. Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning men jeg var hos gynekolog den 2 mars pga sterke smerter i magen, han så at jeg hadde en cyste på ene eggstokken og at jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Jeg går ikke på noe prevensjon men mannen hopper av i svingen[emoji111] har funket i 14 år utenom de to gangene jeg ble gravid og da hoppet han ikke av i svingen for å si det sånn. Men jeg begynte å spotte den 7.mars og spottet litt enda. Det har jeg også gjort når jeg var gravid med barna mine men da bare 2-3 dager. En gang jeg var gravid spottet jeg i mangen dager og testene var svake kjempe lenge og det ente i en SA i uke 7. Når har jeg tatt noen tester fra babyplan som er utrolig seine å slå ut. Den øverste av de er tatt i går og den clearblue tok jeg i dag og streken kom tydelig opp med en gang. Har dere opplevd stor forskjellig på de tidlig testene og vanlige tester?Vis vedlegget 248470 Skjønner ingenting og har ikke peiling når mensen egentlig skal være her:nailbiting:
Er det cb+ test? Om ikke så er den knall positiv! Ta en digital, da får du det svart på grått [emoji4]

Nei det er ikke CB+, det står Graviditetstest Tidlig deteksjon på den:happy: Men stusser sånn over at den plutselig er så sterk fra i gåro_O Ser nå at de jeg har fra babyplan ikke er tidligtester men vanlige, kanskje det har noe å si da den fra CB er en tidlig test... Nei tror jeg må ta en digital jahhh:happy090

Nei det er ikke CB+, det står Graviditetstest Tidlig deteksjon på den:happy: Men stusser sånn over at den plutselig er så sterk fra i gåro_O Ser nå at de jeg har fra babyplan ikke er tidligtester men vanlige, kanskje det har noe å si da den fra CB er en tidlig test... Nei tror jeg må ta en digital jahhh:happy090
Den er værtfall positiv, og nesten garantert ikke skygge strek når den er så sterk [emoji4] tror heller ikke du trenger og holde deg så veldig lenge før du tester igjen [emoji4]

Cb testen er knallpositiv!:) De andre trenger mer hcg for å slå ut så det kan nok være grunnen. Ta en digital ja:D Da får du det svart på hvitt[emoji106] Jeg sier gratulerer jeg også[emoji1] Del gjerne digitaltesten din om du ønsker[emoji173]️

Spørs om det ikke er så preventivt å hoppe av i svingen :joyful:
Sier bare Gratulerer:shy:

Nå skjønner jeg ingentingo_O har tatt CB digital, se bildet! De babyplan testene var så svake at jeg hadde trodd at det stod 1-2 uker. Har forresten sluttet å spotte, men har veldig sparsom utflod. Vanligvis så har jeg masse gulaktig utflod når jeg har vært gravid med barna mine....hmmmm klarer ikke å slappe av at det skal holde. Har ikke så mye symptomer heller, bare ene puppen er litt øm og blir litt uggen innimellom. Men er veldig svimmel da. :confused004

Vedlegg

• 20180313_150739.jpg
    20180313_150739.jpg
    111,7 KB · Visninger: 4.979
Nå skjønner jeg ingentingo_O har tatt CB digital, se bildet! De babyplan testene var så svake at jeg hadde trodd at det stod 1-2 uker. Har forresten sluttet å spotte, men har veldig sparsom utflod. Vanligvis så har jeg masse gulaktig utflod når jeg har vært gravid med barna mine....hmmmm klarer ikke å slappe av at det skal holde. Har ikke så mye symptomer heller, bare ene puppen er litt øm og blir litt uggen innimellom. Men er veldig svimmel da. :confused004

Ja se der du!:D herlig!
Er ikke alle som har like mye symptomer så det behøver ikke være noe dårlig tegn!:)

Gratulerer ❤️

Back
Topp