Erfaringer med clearblue digital?

Blondiekeiko

Flørter med forumet
Hei hei!
Lurte på om dere hadde noen erfaringer med clearblue digital? Har uketallet stemt for deg? Tok testen i dag, på ikm, og den viste gravid 2-3 uker. Det vil jo si at jeg evnt er 4-5 uker på vei, men i følge mensberegning er jeg 3+4. Kanskje jeg produserer mye hcg? Hva tror dere? :)

Heia :)
Jeg bruker også den, fikk det samme som deg; 2-3 uker. Og jeg er 4+5 dager idag. Så her i gården stemte det hvertfall :)

Last edited:
Jeg er 4+0 i dag og fikk 1-2 :)

Takk for svar :) artig å høre at den faktisk stemte for dere! Kan jo for min egen del bære at befruktning skjedde litt tidligere enn antatt, og derfor det ble slik :)

Hvis man ser på tabeller over målt hcg hver uke i svangerskapet så varierer det enormt, og de testene er nok utformet fra et gjennomsnitt. Det betyr bare at du ligger i øvre del av skjemaene, sikkert bare bra. :)

Ikke turt å ta clearblue digital jeg :o redd for å skape unødvendige bekymringer hvis den viser mindre enn jeg forventer selvfølgelig :p

Takk for svar dere! Den er litt skremmende ja jennimor ;) man klarer å vikle seg inn i så mange rare tanker! selv om for min del viste den mer. like greit å la være ;)

Ikke turt å ta clearblue digital jeg :eek: redd for å skape unødvendige bekymringer hvis den viser mindre enn jeg forventer selvfølgelig :p

Finnes digitale uten ukesindikator også. :)

Back
Topp