Erfaringer med Carena vogn?

Mr.Darcy

Gift med forumet
Jeg har akkurat kjøpt meg Carena double swing....er så langt kjempefornøyd.

Men så har jeg fått høre en del negative ting om carena vogner, og er da redd for å ha kjøpt katta i sekken....[:(][8|]

Noen som vil dele sine erfaringer...?

Jeg er kjempefornøyd, ligner på din bortsett fra at den ikke er dobbel.

Vennina mi fikk helt noia av den, pga knirking..

ORIGINAL: ~Longoria~

Vennina mi fikk helt noia av den, pga knirking..

har hørt mange sånne vogner knirke..
men går det ikke ant å smøre dem da[8|]

er ikke det easy trillene??
hjelper med smøring[8|]

ORIGINAL: Tommeliten

er ikke det easy trillene??
hjelper med smøring[8|]

er ikke bare de trillene som knirker nei. Skal aldri kjøpe carena igjen[:@][:@][:'(][:'(]

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Jeg har akkurat kjøpt meg Carena double swing....er så langt kjempefornøyd.

Men så har jeg fått høre en del negative ting om carena vogner, og er da redd for å ha kjøpt katta i sekken....[:(][8|]

Noen som vil dele sine erfaringer...?

har bare hørt prositive ting om double swing

Jeg dro på reflex og de smurte den inn med noe seig guffe, og siden det har den vært helt fin.

Man får det man betaler for enkelt og greit[;)]
Har kjøpt en Carena vogn og aldri mer.

Hmmm...veldig mye delt erfaring da....

Det med knirking kan jeg leve med....for jeg er vandt til kneppelyder og diverse fra quinnyvogna jeg hadde[&:]

Men jeg syns jo det er rart at en vogn til 4000,- i utgangspunktet (de hadde den på tilbud når jeg kjøpte) skal være så dårlig som jeg har fått inntrykk av....[8|][8|][8|][8|]

Nei jeg velger faktisk å tro at vogna er grei nok for oss....

mi knirka og hjula va umulige..skit vogn..[:'(] (hva ei enkel trillevogn)

Den der så jo kjempe kjekk ut!!! Eneste jeg har hørt litt negativt om er den doble trehjuilingen...[;)]
Kos deg med den nye vogna di du!!![:D]

Jeg har bare Easy og den knirker. Men vi h ar en spray liggende i kurven under trilla, så det er egentlig null problem å spraye når det knirker.

Det jeg ikke liker er at jeg sparker borti trilla når jeg går og at den er umulig å manøvrere med en hånd.

Nå er jo den vognen du har kjøpt mye dyrere da, så den er sikkert bedre![;)]

Jeg har denne vognen. Og er superfornøyd!! Har nå hatt den i et halvt år, og har funnet et par bagateller. Kalesjen på bagvogna skulle hatt en festeanordning så den ikke sklir ned. Ellers så trenger hjulene smøring, begge Carena vognene mine knirker voldsomt [&:] Ja...det var vel det[:)]

Kjøpte meg Carena Free i begynnelsen av august , og nå piper den som om den skulle vært brukt i flere tiår!!![&:][:@][:(]

Men har kjøpt meg quinny nå..så får håpe jeg slipper pipingen ;)

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Hmmm...veldig mye delt erfaring da....

Det med knirking kan jeg leve med....for jeg er vandt til kneppelyder og diverse fra quinnyvogna jeg hadde[&:]

Men jeg syns jo det er rart at en vogn til 4000,- i utgangspunktet (de hadde den på tilbud når jeg kjøpte) skal være så dårlig som jeg har fått inntrykk av....[8|][8|][8|][8|]

Nei jeg velger faktisk å tro at vogna er grei nok for oss....

det er en grunn til at de selger den så billig. Når det er 2 barn på over 10 kg i vogna blir den et rent helvete og trille. Tåler ikke vekta, så hjulene begynner å trille helt skeivt. De selger den billig for å få dumpa den ut.

Back
Topp