Erfaringer med Carena free?

Bamboo

Gift med forumet
Skal kjøpe ny sportsvogn. Vil ha en vogn med 4 hjul, vendbart styre, full liggestilling og mulighet for softbag.

Så langt fyller denne vogna kriteriene, men er det noen som har erfaringer å komme med? Er den romslig å sove
i, lett å trille og tar den stor plass sammenfoldet eller er andre vogner mer å anbefale?

[:)]

[:)]

Jeg har desverre ingen erfaring med akkurat den vogna, men jeg har carena double swing (tvilling/søskenvogna)

Jeg er veldig fornøyd med den.....den knirker litt i hjula, men det er ikke værre enn litt smøring, så er den så god som ny....[:)]

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Jeg har desverre ingen erfaring med akkurat den vogna, men jeg har carena double swing (tvilling/søskenvogna)

Jeg er veldig fornøyd med den.....den knirker litt i hjula, men det er ikke værre enn litt smøring, så er den så god som ny....[:)]

Er ikke behov for søskenvogn med det første, men noterer til senere[:D]

jeg har den.. liker den veldig godt. eneste minuset egentlig med den vogna er at hjula er litt slappe så den "gynger" litt.. men det gjør igrunn ikkje noe for da sover lillemann så mye bedre. hehe...
Theodor koser seg max i sin carena free vogn... også så fin farge da gitt...

ORIGINAL: titath

jeg har den.. liker den veldig godt. eneste minuset egentlig med den vogna er at hjula er litt slappe så den "gynger" litt.. men det gjør igrunn ikkje noe for da sover lillemann så mye bedre. hehe...
Theodor koser seg max i sin carena free vogn... også så fin farge da gitt...

Så bra, kan hende det finnes forskjellige hjul også..?
Var en søt gutt i fin blå vogn det[:D]

Noen fler?[:)]

Hade egentlig bestemt meg for å kjøpe denne vogna selv, men etter ei veninne sa at den var elendig å trille på gress og grus så er jeg litt usikker..

Leter selv etter vogn igjen nå[8D]

Back
Topp