Erfaringer med Bugaboo Cameleon?

*kawaii*

Betatt av forumet
Har lyst på Bugaboo Cameleon til nestemann. Synes den ser kul ut, og høres ut som en bra vogn. Men kan jo ikke bare stole på det selgerne sier. Hva synes dere som har/har hatt den?

Helt ærlig?

Super vogn! Jeg likte spesielt vekta og at bagen er så stor. Det jeg ikke likte var at den må deles for å legges sammen, men er man ikke kjent med noe annet liker man det.

Kjenner at nå når sommeren kommer savner jeg den.. Skikkelig god sommervogn! Men ikke vintervogn. Syns ikke den er like lun som emmaljunga..

har den og ville aldri i livet byttet den i noen av de andre vognene på markedet! den veier jo INGENTING, lett som en fjær, bebis ligger kjempegodt der, ergonomisk utformet sittedel, veldig god og lang bagdel, utrooolig lett å svinge med, samtidig som man kan snu styret over og låse de små hjula så man får de store foran og mer kjørestilen til de tyngre vognene da (feks i snø, grus, sand, skog).

det at jeg må dele den synes jeg bare er helt topp, både fordi det er ufattelig enkelt, det er enda lettere å hive den inn i bilen sånn vektmessig, samt at hvis det er stappa fullt ett sted i bilen så kan man trøkke den andre delen inn et annet sted:)

thumbs up!

Back
Topp