Erfaringer med brystreduksjon

mammen t daniel

Gift med forumet
Er det noen som har lyst til å dele litt erfaringer rundt brystreduksjon her? Fikk timen min i fådag sp nå sitter jeg full i nerver og er redd for resultat, smerter osv. Får den dekket og skal operere i stavanger så spesiellt intr dersom noen har gjort det der og kan fortelle meg noe om d. Send meg gjerne pm om d ikke er noe du vil legge ut :)

Jeg selv har tatt silikon så har ikke så mye egen erfaring, men bestevenninna mi tok reduksjon, fikk det også dekket.

Smerten er der selvfølgelig veldig etter, men hun brukte ca 6 dager på å komme seg. Puppene hennes ser helt fantastisk ut! Hun sydde rundt brystvorte, nedover og på undersiden og det er nesten usynlig nå. hun er superfornøyd :)

Eneste, husk å ikke dømme når du tar av bandasjen første gang, de ser forferdelig ut da, nyoperert, hovne og blå... Gi det tid, venninna mi tok sorgene veldig på forskudd :p hun endte jo med å bli dødsforbøyd !

Jeg har to nære som har tatt brystreduksjon og begge er kjempefornøyde! De var så stolte av de nye puppene sine i tiden etterpå(nå også for den saks skyld) :) Har ikke hørt en eneste negativ ting!

Selv har jeg tatt brystløft og hadde ingen smerter i ettertid! Lever fint med de store arrene mine(som har bleket og blitt mindre synlige), de bryr jeg meg ikke noe om :) Brystløft og brystreduksjon gir de samme arrene. Eneste som var litt dumt var at det ene operasjonssåret under den ene puppen nesten ikke ville gro, men det gikk til slutt.

Husker jeg ble helt avhengig av operasjonsbh-en. Den skal soves med i noen uker etter operasjonen, og når jeg endelig kunne sove uten så ville jeg ikke :P Det føltes rart! Nå er det noen år siden jeg ble operert, og jeg sover ikke med den nå lenger altså :P Men husker at jeg sov med den lenge. Jeg synes bhen var behagelig å bruke ;)

Last edited:
Så godt å høre om positive erfaringer! Jeg er selvføgelig veldig spent, men har ønsket det i mange år, ikke så gøy å være egentlig ganske slank men diiigre pupper! Håper å få dem ned til sånn C cup, har I nå... Og bare 65-70 i omkrets. Ikke lett å få tak i. Men det er jo og veldig skummelt å ikke vite synes jeg, er så redd for å ikke bli fornøyd, man hører jo så mye rart

Håper på å få det dekket når jeg er ferdig med siste amming. Kan jeg spør hvilke str dere som har fått det dekket har hatt?

Så godt å høre om positive erfaringer! Jeg er selvføgelig veldig spent, men har ønsket det i mange år, ikke så gøy å være egentlig ganske slank men diiigre pupper! Håper å få dem ned til sånn C cup, har I nå... Og bare 65-70 i omkrets. Ikke lett å få tak i. Men det er jo og veldig skummelt å ikke vite synes jeg, er så redd for å ikke bli fornøyd, man hører jo så mye rart

Hvor skal du operere :)???

Back
Topp