Erfaringer med bruk av probiotika til spedbarn?

Audioslave

Forelsket i forumet
Erfaringer med bruk av probiotika til spedbarn med fordøyelsesbesvær?

Opp![:)]

Hvor gammel var barnet? Hjalp det mot treg mage og luft?

ingen flere?

Noen som har hørt om det da?

Var vel 2mnd cirka tror jeg, får kjøpt glass med pulver som er 0-6år, startet med å gi bitte litt også økte etter hvert til vi kom opp i dosen som står på glasset. Regulerte magen hennes veldig bra, hadde ikke så mye problemer med luft hun da, men var veldig veldig hard i magen og det ble mye bedre iallefall.

Når man kommer over på hipp2 så er det tilsatt probiotika i den så da stoppet vi å gi det ved siden av og det har holdt seg bra siden det [:D]

Har funket veldig bra hos oss[:)] Magen er blitt mye bedre etter start. Hjelper også når hun har veldig løs mage[:)]

ORIGINAL: *mylittleangel*

Var vel 2mnd cirka tror jeg, får kjøpt glass med pulver som er 0-6år, startet med å gi bitte litt også økte etter hvert til vi kom opp i dosen som står på glasset. Regulerte magen hennes veldig bra, hadde ikke så mye problemer med luft hun da, men var veldig veldig hard i magen og det ble mye bedre iallefall.

Når man kommer over på hipp2 så er det tilsatt probiotika i den så da stoppet vi å gi det ved siden av og det har holdt seg bra siden det [:D]

Brukte du kun probiotika da i tillegg til melka? ikke malt osv?

ORIGINAL: Audioslave

ORIGINAL: *mylittleangel*

Brukte du kun probiotika da i tillegg til melka? ikke malt osv?

Ja, ikke noe malt eller noe i tilleg til det [:)]

Det må jeg prøve i morgen..tok det lang tid før du merket bedring?

ORIGINAL: Audioslave

Det må jeg prøve i morgen..tok det lang tid før du merket bedring?

Husker ikke eksakt, men tror ikke det var mer enn en dag eller to, merket forskjell på humøret etter en dag bare at hun ikke hadde magevondt og gikk nok ikke mer enn et par dager før vi hadde 2bæsjebleier om dagen [:)]

Får ha lykke til, håper det funker hos dere også [:)]

Takk det håper jeg også![:)][:)]

Det hjalp!! O lykke håper det fortsetter!![:)][:)]

Samme her! Kan nesten ikke tro det enda[:)][:)]

Back
Topp