Audioslave
Forelsket i forumet
Erfaringer med bruk av probiotika til spedbarn med fordøyelsesbesvær?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *mylittleangel*
Var vel 2mnd cirka tror jeg, får kjøpt glass med pulver som er 0-6år, startet med å gi bitte litt også økte etter hvert til vi kom opp i dosen som står på glasset. Regulerte magen hennes veldig bra, hadde ikke så mye problemer med luft hun da, men var veldig veldig hard i magen og det ble mye bedre iallefall.
Når man kommer over på hipp2 så er det tilsatt probiotika i den så da stoppet vi å gi det ved siden av og det har holdt seg bra siden det [:D]
ORIGINAL: Audioslave
ORIGINAL: *mylittleangel*
Var vel 2mnd cirka tror jeg, får kjøpt glass med pulver som er 0-6år, startet med å gi bitte litt også økte etter hvert til vi kom opp i dosen som står på glasset. Regulerte magen hennes veldig bra, hadde ikke så mye problemer med luft hun da, men var veldig veldig hard i magen og det ble mye bedre iallefall.
Når man kommer over på hipp2 så er det tilsatt probiotika i den så da stoppet vi å gi det ved siden av og det har holdt seg bra siden det [:D]
Brukte du kun probiotika da i tillegg til melka? ikke malt osv?
ORIGINAL: Audioslave
Det må jeg prøve i morgen..tok det lang tid før du merket bedring?