Erfaringer med blodtypedietten?

Villemoen

Forumet er livet
Gikk du ned i vekt?
Kan man spise "ubegrensa" av dei tinga som står som medisinsk?
Merka du nåke på immunforsvaret?
Andre erfaringer?

Diett er tull :) :)

Spist lite, ofte, kutt ned på karbohydrater, bytt ut brød og spis knekkebrød eller havregrøt, forsyn deg EN gang med middag, hvor halve fatet er grønnsaker.. Og bevege deg hver dag.. Da kommer du utrolig lagt! :)

Nei har ikke prøvd den. Men uansett kan du ikke spise mye mer enn du forbrenner av noen ting - det sier seg selv. Men det er kanskje noe mat som passer bedre for kroppen din enn noe annet...

Har ikke prøvd den, for da hadde jeg sulta ihjel :p Kan da ikke spise noe av det jeg liker, så skal heller ha noen kilo for mye :)

Jeg har forsøkt den og gikk ned masse. Liker at man kan spise til man bli mett og ikke telle kalorier. Dessuten er jeg ikke så glad i kjøtt og det passet veldig bra med den blodtypen jeg har.

Diett er tull :) :)

Spist lite, ofte, kutt ned på karbohydrater, bytt ut brød og spis knekkebrød eller havregrøt, forsyn deg EN gang med middag, hvor halve fatet er grønnsaker.. Og bevege deg hver dag.. Da kommer du utrolig lagt! :)

Diett er sjølsagt ikkje tull. Diett betyr kostholdsretning, og har ikkje nødvendigvis nåke med slanking å gjere.
Alle har sin diett. Ikkje alle kan spise knekkebrød og havregraut heller.

Men takk for svar alle sammen, lever lavkarbo til vanlig, men har skeia sånn ut, så skal prøve å kombinerer det med blodtypediett.
Eg er av dei som ikkje kan sjå en pakke hvetemel, før eg legger på meg.

Det har eg aldri hørt om.. :p ka som er bra for ka blodtype då? :)

Back
Topp