Erfaringer med blivakker.no?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP

Vet det har vært noe om det her inne før, men skjønner ikke hvordan jeg skal søke opp gamle tråder...

Altså; Hva er deres erfaringer med denne leverandøren? Sender de raskt? God service?

Vurderer å kjøpe Tigi Catwalk Curls Rock for mitt småkrøllete/brusete hår, har hørt mange er fornøyd med den. 

Eg kjeme aldri til å handle der meir.
Har handla diverse Tigi produkter, som ikkje kan være anna enn fake.

Dei var iallefall heilt annerledes enn tilsvarande produkt kjøpt i salong.

Villemoen skrev:
Eg kjeme aldri til å handle der meir.
Har handla diverse Tigi produkter, som ikkje kan være anna enn fake.

Dei var iallefall heilt annerledes enn tilsvarande produkt kjøpt i salong.

Ok. Da skal jeg sjekke litt rundt andre steder. Takk :)

handla der nå i juli da de hadde gratis frakt.. kjøpte en big sexy hair shampo og en loreal shampo.. den fra loreal så akkurat ut som i butikken, mens flaska til big sexy hair var litt annerledes enn den jeg hadde hjemme kjøpt hos frisør..
vet ikke om det er fake eller ikke, det er jo ikke lov å selge piratkopier så jeg tror nok det er ekte..
men de har dyr porto, så jeg foretrekker å handle på strawberrynet.com - de har gratis frakt.. (og du opparbeider deg rabatt om du bruker samme mailadresse hver gang du bestiller) eller feelunique.com..

Jeg handler masse der.
Kjepefornøyd jeg iallefall, eneste dumme er dyr frakt, men kjøper en masse så sparer en masse uansett :)

produktene de selger er sånt som har gått ut på dato, eller som andre har valgt og kaste..
kjøper de billigt og selger på blivakker.no
eg har personlig ikke god erfaring med de hårproduktene jeg har kjøpt derfra

hissigproppen skrev:
Så ikke at tråden var dobbelpostet, men jeg skriver samme her som i den andre...

Jeg anbefaler deg å styre unna!

Her er link til grunnen http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p-del-3

vel, nå har jeg lest del 1 - og helt ærlig.. HVA slags research har denne damen gjort ifht blivakker?
Hun har hørt RYKTER.. en venn av en venn av en venn...?
Hadde blivakker drevet med ulovligheter hadde de vært stengt for lenge siden.. vi er over halvveis i 2011.. og diskusjonen ble startet for LENGE siden.
Og stakkars den Elindama som kritiserer HC... *phew* Det er faktisk noe som heter "injurie"...  Man kan faktisk ikke slenge vilt rundt seg med påstander om ulovlig virksomhet, selv om vi har ytringsfrihet her i landet..

At blivakker kanskje ikke har distribusjonsavtaler med alle de selger for? Nei, men se på europris da? De kjøper opp konkursbo - selger ut.
Forrige uke kjøpte jeg først en pakke kylling på rema.. Dårlig. Byttet. Opp igjen. Dårlig den også. Ned og byttet. Turte ikke mer kylling, så det ble kjøttdeig.
Anklager jeg prior for å drive med salg av gammel kylling og boikotter dem og lager blogginnlegg om de fordetom? Nah..

For å presisere - jeg har handlet på blivakker EN gang - kun fordi de hadde gratis frakt. De holder til rett borte i veien her, og jeg "nekter" å betale full frakt for varer som skal sendes 2 km... Hadde de hatt utlevering slik netthandlen.no har, så hadde jeg nok handlet mer.

Sier heller ikke hverken eller i fht fake,ikke fake... men jeg kritiserer innleggene det linkes til skrevet av HC... de er gjennomsyret av lavmåls "research" og er kun basert på "jeg har hørt at..."

Takk for alle svar.

Jeg har nå sjekket ut strawberrynet, og ser at de også er norske. Jeg hater nemlig utenlandske nettsteder ;/ Selv om det sikkert kan bli billigere.

Vurderer å kjøpe hårproduktene derifra, og evt noe makeup. Men synes det er vanskelig når jeg ikke fysisk får sett farger og sånn... 

Jeg har på mine gamle dager blitt litt opptatt av å se bra ut igjen, så nå sminker jeg meg litt mer enn tidligere, og vil ha produkter som passer håret mitt ;)

Klatremus Lillemann skrev:

Takk for alle svar.

Jeg har nå sjekket ut strawberrynet, og ser at de også er norske. Jeg hater nemlig utenlandske nettsteder ;/ Selv om det sikkert kan bli billigere.

Vurderer å kjøpe hårproduktene derifra, og evt noe makeup. Men synes det er vanskelig når jeg ikke fysisk får sett farger og sånn... 

Jeg har på mine gamle dager blitt litt opptatt av å se bra ut igjen, så nå sminker jeg meg litt mer enn tidligere, og vil ha produkter som passer håret mitt ;)

strawberrynet er ikke norske - de sender varene fra kina... men de har norsk oversatt nettside ;)
Jeg har handlet derfra mange ganger, venninna mi uendelig mange ganger - og jeg har alltid vært fornøyd.. At de har gratis frakt er jo bare en fordel.. ulempen er at du må holde deg innenfor 200kr.s grensa... de betaler tilbake om du må betale toll og sånt, men jeg har ikke testa det ut.. (men ryktene sier at det fungerer veldig bra...)

Om du er usikker på farger? Gå i et parfymeri, prøv og husk navn/nummer på produktet... :)

Shit, så stor skrift det ble..... Jaja 

Så det er tollgrense på 200,- altså... Hmmm.. Så typisk at hårproduktene jeg vurderer å kjøpe koster 10 kr mer da.. Jaja, skal tenke på det. 

Jada, vet sånn ca farger på de produktene jeg kjøper, så er ikke helt håpløst. 

Jeg har handlet masse fra blivakker og er kjempefornøyd! Spes nå med gratis frakt!

Klatremus Lillemann skrev:

Shit, så stor skrift det ble..... Jaja 

Så det er tollgrense på 200,- altså... Hmmm.. Så typisk at hårproduktene jeg vurderer å kjøpe koster 10 kr mer da.. Jaja, skal tenke på det. 

Jada, vet sånn ca farger på de produktene jeg kjøper, så er ikke helt håpløst. 

jeg har bedt de fylle ut varens verdi til under 200 nok, men jeg tror også de gjør det automatisk når det sendes til norge... (men som sagt - de refunderer utleggene dine hvis du mailer inn kvitteringen... bare ta bilde av den og send den til dem..)

Skal gi deg beskjed om noen dager.. har nettopp bestilt varer derifra for første gang så jeg er veldig spent på varene. 
Bestilte en del Dermalogica produkter og siden jeg er godt kjent med dette merket så vil jeg nok merke fort om det er juks og bedrag. 

Back
Topp