Så ikke at tråden var dobbelpostet, men jeg skriver samme her som i den andre...
Jeg anbefaler deg å styre unna!
Her er link til grunnen http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p-del-3
vel, nå har jeg lest del 1 - og helt ærlig.. HVA slags research har denne damen gjort ifht blivakker?
Hun har hørt RYKTER.. en venn av en venn av en venn...?
Hadde blivakker drevet med ulovligheter hadde de vært stengt for lenge siden.. vi er over halvveis i 2011.. og diskusjonen ble startet for LENGE siden.
Og stakkars den Elindama som kritiserer HC... *phew* Det er faktisk noe som heter "injurie"... Man kan faktisk ikke slenge vilt rundt seg med påstander om ulovlig virksomhet, selv om vi har ytringsfrihet her i landet..
At blivakker kanskje ikke har distribusjonsavtaler med alle de selger for? Nei, men se på europris da? De kjøper opp konkursbo - selger ut.
Forrige uke kjøpte jeg først en pakke kylling på rema.. Dårlig. Byttet. Opp igjen. Dårlig den også. Ned og byttet. Turte ikke mer kylling, så det ble kjøttdeig.
Anklager jeg prior for å drive med salg av gammel kylling og boikotter dem og lager blogginnlegg om de fordetom? Nah..
For å presisere - jeg har handlet på blivakker EN gang - kun fordi de hadde gratis frakt. De holder til rett borte i veien her, og jeg "nekter" å betale full frakt for varer som skal sendes 2 km... Hadde de hatt utlevering slik netthandlen.no har, så hadde jeg nok handlet mer.
Sier heller ikke hverken eller i fht fake,ikke fake... men jeg kritiserer innleggene det linkes til skrevet av HC... de er gjennomsyret av lavmåls "research" og er kun basert på "jeg har hørt at..."