Erfaringer med bidronninggelé, grapefruktkjerneekstrakt, wild yam eller Q10?

Bkno4916410

Flørter med forumet
Noen her inne som har erfaringer med disse produktene?
Og kan man evt starte med disse på dag 4 i syklusen, eller må man starte på dag 1?

Prøvd nesten alt, ingen effekt her:/

Kan være helt tilfeldig(mest sannsynlig), men etter 1,5 års prøving uten en eneste positiv test så startet både jeg og mannen med magnesium olje(smøres på huden). Fikk positiv test etter 1,5mnd:joyful: Men igjen.. sikkert ingen sammenheng

Kan være helt tilfeldig(mest sannsynlig), men etter 1,5 års prøving uten en eneste positiv test så startet både jeg og mannen med magnesium olje(smøres på huden). Fikk positiv test etter 1,5mnd:joyful: Men igjen.. sikkert ingen sammenheng
Jøss, det har jeg ikke hørt om? Hva skal det hjelpe for?
Er jo interessert i alt selv om jeg kanskje er noe skeptisk. Men man blir jo litt rådvill etter hvert…
Så godt å høre at det funket til slutt❤️

Jeg har tatt wild yam 2 ganger og ble gravid begge gangene. Den ene er 7 år, og den andre mistet jeg i desember. Prøver igjen nå, er 6 dpo. :)

Prøvde angus castus dråper og ble gravid første runden , det var da pp2 så skansen øker jo uansett for graviditet . Var da jeg begynte å få el smerter også . Men endte i ma . Så ble jeg gravid første mnd igjen i kjemisk . Så prøvde jeg wild yam nå sist syklus og skal begynne i morgen igjen . Da er el slimet kommet tilbake . Så får se , er 1Dpo idag eller i morgen . Følger denne dosen på wild yam.

Vedlegg

• IMG_5147.jpeg
    IMG_5147.jpeg
    901,6 KB · Visninger: 74
Jeg har tatt wild yam 2 ganger og ble gravid begge gangene. Den ene er 7 år, og den andre mistet jeg i desember. Prøver igjen nå, er 6 dpo. :)
Jg skal også på runde to nå . Var det ikke deg jeg fikk oppskriften ? :bag: Jeg var så usikker på om el hadde hvert idag på mårran så tørte ikke ta wild yam

Jg skal også på runde to nå . Var det ikke deg jeg fikk oppskriften ? :bag: Jeg var så usikker på om el hadde hvert idag på mårran så tørte ikke ta wild yam
Jo stemmer :) men jeg tror jeg endrer bittelitt på den.. at jeg tar 2x2 fra 2 dpo til og med 7 dpo. Så tar jeg 2 stk morgen og 1 stk kveld på 8 dpo. (Altså, 1 tab mindre på 8 dpo) og så 1 morgen og 1 kveld 9&10 dpo, og 1 tab morgen 11 dpo. Da får jeg en litt lengre nedtrapping :)

Jøss, det har jeg ikke hørt om? Hva skal det hjelpe for?
Er jo interessert i alt selv om jeg kanskje er noe skeptisk. Men man blir jo litt rådvill etter hvert…
Så godt å høre at det funket til slutt❤️
Altså, jeg skal ikke gå god for dette… men jeg valgte å tenke at det kanskje kunne hjelpe. Og jeg ble jo gravid :joyful:

”Magnesium helps balance fertility hormones progesterone and estrogen.

Magnesium controls follicle-stimulating hormone, or FSH, because estrogen-dependent on magnesium status, and FSH is the hormone that stimulates the ovaries. Low magnesium can also signal to low progesterone levels, which can lead to a short luteal phase and increased miscarriage risk. Finally, for those of you that struggle with PMS, magnesium should become your friend. Magnesium levels fall before your period, so ensuring enough magnesium helps you produce serotonin and feel good.

Magnesium also helps decrease inflammation.

If you are trying to conceive with IVF, this means that having a diet rich in magnesium can improve your chances of a successful embryo transfer. This is because you are lowering your overall inflammation and increasing the chances of implantation. ”

Jo stemmer :) men jeg tror jeg endrer bittelitt på den.. at jeg tar 2x2 fra 2 dpo til og med 7 dpo. Så tar jeg 2 stk morgen og 1 stk kveld på 8 dpo. (Altså, 1 tab mindre på 8 dpo) og så 1 morgen og 1 kveld 9&10 dpo, og 1 tab morgen 11 dpo. Da får jeg en litt lengre nedtrapping :)
Det kan jeg jo også prøve . En boks holder vel til to ganger . Hvor kjøper du din boks ? Har de kun i helsekost eller har de på apotek også ? :)

Det kan jeg jo også prøve . En boks holder vel til to ganger . Hvor kjøper du din boks ? Har de kun i helsekost eller har de på apotek også ? :)
Ja, min variant av doser holder til 2 pp, om ikke mer :) jeg kjøper på helsekost, har ikke sett de på apotek. Det er vel mer for helsekostbutikker :)

På pp11 tok jeg bidronninggele, grapefruktkjerneekstrakt og babyklister. Den mnd satt den.. så for meg ser det ut som det virket. Kan fint starte på dag 4. men sikkert mest effektivt jo flere dager man får brukt det. jeg tok dråpene og kapslene fram til el, så begynte jeg på babyklister etter el.

Jeg har tatt både grapefrukt juice og noe hostesaft som også skulle hjelpe. Gammelt kjerringråd.
Det gikk til dels. Men ble tilslutt lei og kvalm av juice. Surt for magen

Hvilken olje? Merke? Og når i syklus begynner du å smøre oljen på huden? Og hvor lenge bruker du magnesium oljen? :)

Back
Topp