Erfaringer med bidronning-gelé og wild yam?

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Hei! Lurer på om noen vil dele sine erfaringer med disse produktene? :)
 
Lurer på det samme selv, da jeg er ganske ny på det.

Prøver med bidronninggele denne syklusen frem til EL. Startet på cd 5 (For en uke siden) for det var da jeg fikk tak i det. Er cd 12 nå.

Prøvde wild yam forrige syklus fra EL (startet 2dpo), men det ble ingen forskjell på lutealfasen (litt kort).
 
:anyone
 
Last edited:

Ikke prøvd bidronning gele, men kjøpte wild yam i desember. Ikke for prøvingen da, men ble tipset om at det kunne hjelpe for å få igang syklusen. Syklusen min er vanligvis på 35 dager, men den var bikka 45 dager. Rakk å ta èn pille, så kom mensen. Jeg syns wild yam luktet og smakte døden( :hilarious: ) så valgte å ikke bruke det til prøvingen og i januar skjedde det samme. Syklusen bikka 44 dager, så rakk vel bare å ta 2 piller før jeg fikk mensen igjen. Den syklusen ble annerledes derimot! Fikk eggløsning CD17 og ble gravid (EL vanligvis mellom CD22-CD26) :rolleyes: Det var nok ikke på grunn av wild yam siden det er et naturlig produkt med virkning når man tar det, men det er jo interessant.
 
Ikke prøvd bidronning gele, men kjøpte wild yam i desember. Ikke for prøvingen da, men ble tipset om at det kunne hjelpe for å få igang syklusen. Syklusen min er vanligvis på 35 dager, men den var bikka 45 dager. Rakk å ta èn pille, så kom mensen. Jeg syns wild yam luktet og smakte døden( :hilarious: ) så valgte å ikke bruke det til prøvingen og i januar skjedde det samme. Syklusen bikka 44 dager, så rakk vel bare å ta 2 piller før jeg fikk mensen igjen. Den syklusen ble annerledes derimot! Fikk eggløsning CD17 og ble gravid (EL vanligvis mellom CD22-CD26) :rolleyes: Det var nok ikke på grunn av wild yam siden det er et naturlig produkt med virkning når man tar det, men det er jo interessant.
Hehe, ja det er jo interessant. Samtidig vanskelig å vite hva som er hva. Mulig det er en placeboeffekt også der ;) samme hva det er, så er det jo kjekt når det klaffer!
 
Back
Topp