Erfaringer med Betakaroten?

Mamma handla alltid det til meg før..Nå er jo eg kalt "like" av min kjære pga eg er omtrent gjennomsiktig i huden..Aner ikke om det hadde noe effekt men merka fargen satt litt lengre da..Nå kan eg sole meg og være knallbrun og like hvit 2 uker etter på[:'(]

Men kan man bruke det når man ammer da?? Vist det så skal jeg prøve det også[:)]

ORIGINAL: Goilljentan 06 og 09

Men kan man bruke det når man ammer da?? Vist det så skal jeg prøve det også[:)]
[/quote

Hvorfor ikke?
Det står ingen ting om det på pakken.

Herlig bilde av ungene dine[:D][:D][:D][:D] 

Tusen takk for det[:)] Du har en liten herling du også ser jeg[:)]
Ja nei vist det ikke står noe om det på pakken så kan man vel det vil jeg tro..Jeg tenkte på det for ei stund siden men da googlet jeg og da fant jeg noe om at man ikke kunne ta dette når man ammer[&:]

ORIGINAL: Goilljentan 06 og 09

Nei, man skal ikke bruke betakaroten når man ammer.

"Betakaroten bør ikke spises av mennesker med nedsatt leverfunksjon eller ved graviditet og amming. Røykere som bruker store mengder nikotin daglig bør heller ikke innta betakaroten."

Eg bruker det om eg reiser til syden.
Brunfargen holdt lengre.
Det er de gulrotkapslene du mener sant?

Funker!

Blir fortere brun, og fargen sitter lengre[:D]

Nå minnet du meg på at jeg må handle det snart [:D]

ORIGINAL: Bolla85

Jeg har brukt noe lignende vitamintilskudd og hadde veldig god erfaring med det. Jeg hadde mye problemer med soleksem før, men slapp det da jeg begynte med de noen uker før jeg skulle i sola. I tillegg varte brunfargen ganske lenge[:)] Nå var det litt mer enn bare betakaroten i de jeg tok, men jeg tror at det går for omtrent det samme.

Husker du hva det heter? Hørtes ut som noe man burde prøve[;)]

Da tror eg at eg må prøve. Ammer ikke lenger så det trenger eg ikke tenke på.[;)]
Om ikke kroppen er helt den samme enda etter fødselen så skal iallefall brunfargen sitte[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp