Erfaringer med Besafe Izi Sleep?

malii

Gift med forumet
Vi har til nå lånt et maxicosi sete med svigerinnen min, men siden hun har termin om noen uker er det på tide og levere det tilbake [;)] Var å så på Besafe Izi Combi, som skal være et sete fra 0-18 kg. Men det var veldig bratt i ryggen, Nikolai kommer jo til å henge med hodet ned på brystet i det sete.. Så vi lurer på å kjøpe et sete fra 0-13 kg først. Besafe Izi Sleep har jo kommet bra ut i tester og har den liggefunksjonen som maxi cosi ikke har. Men så veier det dobbel så mye som maxi cosien også..
Så da lurer jeg på om det er noen med erfaringer som kan hjelpe meg litt med avgjørelsen?[:)]

ORIGINAL: Mamman til my!

Kan dere ikke få låne et annet babysete for noen mnd da? Jeg ville ikke ha kjøpt et nytt, dyrt sete som dere bare trenger å bruke i 3 mnd [&:]

Trenger jo til nestemann uansett [;)] [:D]

Vi er veldig fornøyde med det. Men bare husk at det ikke er lov å ha setet i liggestillig inne i bilen.

er kjempe fornøyd på alle mulige vis!! [:D] Skal jo itte være i ligge stilling under kjøring da...

Jeg hadde izi-sleep til førstemann, solgte det etter 7 måneder. var aldri fornøyd med det setet!!! (trangt, klamt, ikke liggestilling i bilen, stort, klumpete, tungt, ungen våkna når jeg la det bakover likevel...)

kjøpte maxicosi til nestemann, kjempefornøyd, men solgte det da jeg trengte et som kunne monteres framovervendt i forbindelse med en lang flyreise...

så da kjøpte jeg britax et-eller-annet (fix way???) Det er jeg ganske fornøyd med, men hadde gjerne byttet tilbake til maxicosi

Back
Topp