Erfaringer med Bemfola og Orgalutran?

nøffenaff

Forelsket i forumet
har startet opp på medisiner og går på bemfola og skal etterhvert starte med orgalutran også. flere som har brukt disse? erfaringer rundt medisinene mottas med takk:-) både i forhold til stimuleringen og evt bivirkninger.
har tidligere brukt Gonal-F og nesespray synerela.

Har bare prøvd orgalutran, jeg tar den alltid sakte og sprøyter forsiktig inn. Har hatt et par reaksjoner på den, fikk et stort rødt merke noen ganger som svei litt, men det gikk over etter noen timer. Ellers gikk det stort sett bra. Har tatt den 24 ganger og hadde bivirkninger kanskje 3 ganger :)

har startet opp på medisiner og går på bemfola og skal etterhvert starte med orgalutran også. flere som har brukt disse? erfaringer rundt medisinene mottas med takk:) både i forhold til stimuleringen og evt bivirkninger.
har tidligere brukt Gonal-F og nesespray synerela.
Forrige forsøk brukte jeg bemfola og orgalutran! Bemfola var veldig lett å bruke, ingen bivirkninger! Fikk ut 6 egg trooor jeg det var, kun 1 som overlevde..

Jeg bruker nå gonal-f og nesespray:) er på sprøytedag 8, har veldig menssmerte/murring. Håper det er normalt:) kjennes litt ut som eggløsningssmerter. Merket du det da du brukte gonal?

Forrige forsøk brukte jeg bemfola og orgalutran! Bemfola var veldig lett å bruke, ingen bivirkninger! Fikk ut 6 egg trooor jeg det var, kun 1 som overlevde..

Jeg bruker nå gonal-f og nesespray:) er på sprøytedag 8, har veldig menssmerte/murring. Håper det er normalt:) kjennes litt ut som eggløsningssmerter. Merket du det da du brukte gonal?
Ja. jeg merket også dette godt da jeg brukte gonal og nesespray.
hittil har jeg ikke mernet noen bivirkninger på det jeg bruker nå, som er heeelt greit :-)

Back
Topp