Erfaringer med bedsideseng?

bina_

Blir kjent med forumet
Er dette noe man bør ha? Usikker på om vi skal gå for det eller ikke! :)

Jeg hadde veldig lyst på, men har både vugge og sprinkelseng fra storebror.. Så tenker det u grunn er unødvendig..

Jeg hadde veldig lyst på, men har både vugge og sprinkelseng fra storebror.. Så tenker det u grunn er unødvendig..

Hm ja. Vi har fått en vugge og kjøpt en sprinkelseng.. Hørt fra flere at det er et "must" med bedside, men føler at det blir så mye!

Hm ja. Vi har fått en vugge og kjøpt en sprinkelseng.. Hørt fra flere at det er et "must" med bedside, men føler at det blir så mye!
Tror ikke det er et must, men du samsover med babyen uten at den ligger i sengen deres. Også slipper du å reise deg opp og plukke babyen opp når du skal amme:). Men det er vel bare det:).

Vi skal ha det (er dog første barn, så ingen erfaring utover at mange jeg kjenner er fornøyde med det og anbefalte det videre), men har ingen tro på at det er et must :) Vi skal ha det fordi det er det det er plass til hos oss, vi vil ha ham på samme rom som oss i starten, og vi ønsker også trygg samsoving. Får jo fysisk plass til sprinkelseng og, men bedre plass med bedside crib :)

Jeg har hørt begge deler om dette. Noen syns det var strålende og andre brukte den ikke bare liksom.

Vi vil gjerne ha en. Syns den på Jollyroom er fin, fordi den også kan brukes som reiseseng og vanlig krybbe:) ImageUploadedByBV Forum1452767279.526041.jpg

Synes de ser så lave ut ift ei dobbelt seng,men kan kanskje justere høyda? Vi skal ha ei vugge ved siden av min side av sengen,tenker også å ha en ammestol på rommet,sånn at jeg ikke sovner ved siden av baby.

Synes de ser så lave ut ift ei dobbelt seng,men kan kanskje justere høyda? Vi skal ha ei vugge ved siden av min side av sengen,tenker også å ha en ammestol på rommet,sånn at jeg ikke sovner ved siden av baby.

Noen kan man justere høyden på, jeg kjøpte en slik en :) Men også mange man ikke kan justere, så lurt å dobbeltsjekke før man kjøper en hvis man skal ha ja, og måle høyden på egen seng. Vi har ikke så veldig høy seng (sånn passe, tror jeg, hehe. Fra IKEA), og den går fint inntil bedside criben vi har kjøpt når den er på det høyeste :)

Vet ikke hvordan de fungerer, men tror jeg hadde vært redd for at den skulle skyve seg vekk fra sengen vår. Vi så på en slik, men bestemte oss for og få for vanlig sprinkelseng :) Den skal stå ved siden av sengen, og tror jeg trenger og reise meg opp slik at jeg våkner litt før amming :)

Jeg ville hatt det nå,syntes det var utrolig tungvint å løfte fra spinkelsenga sist.. Men kommer 2 her så blir snaut med plass

Vet ikke hvordan de fungerer, men tror jeg hadde vært redd for at den skulle skyve seg vekk fra sengen vår. Vi så på en slik, men bestemte oss for og få for vanlig sprinkelseng :) Den skal stå ved siden av sengen, og tror jeg trenger og reise meg opp slik at jeg våkner litt før amming :)

De fleste kan du feste til sengen, eksempelvis den vi har kjøpt har stropper :)

Vi skal bruke sprinkelsengen som bedside crib. Seng fra ikea som man kan ta bort ene siden på og deretter feste den i senga vår på et vis. Vil gjerne ha babyen nærme, men syns ikke vi har god nok plass i senga vår.

Back
Topp