Erfaringer med bedside crib ?

Lykkeblomst

Flørter med forumet
Så en veldig fin på barnas hus, men den koster nesten 2000 kr og kan brukes opp til 7-9 mnd alder, siden den er veldig smal. Man får den sikkert i ulike fasonger og priser. Lurte bare på om noen har brukt dette og er fornøyd?
Virker som en god ting når det kommer til amming !

Ei på gamle terminforumet brukte en vanlig sprinkelseng hvor man kunne ta av ene langsiden som bedside crib, det kommer vi også til å gjøre :)

Hadde en fra Chicco til yngste. Eldste brukte fortsatt sin sprinkelseng da yngste ble født, og jeg ville ikke kjøpe en til rett før hun skulle flytte over til voksenseng. Kjempefornøyd med Chiccoen

Brukte vår til han var 1,5 år tror jeg. Den vi hadde var rundt 1 m lang, så han hadde fortsatt god plass. Men vi flyttet han over i sprinkelseng fordi vi fikk større plass på soverommet da vi flyttet :)

Så en veldig fin på barnas hus, men den koster nesten 2000 kr og kan brukes opp til 7-9 mnd alder, siden den er veldig smal. Man får den sikkert i ulike fasonger og priser. Lurte bare på om noen har brukt dette og er fornøyd?
Virker som en god ting når det kommer til amming !
Jeg har bestilt en bedside fra Jollyroom nettopp. Akkurat den finner jeg ikke igjen, det var 40% på den så tipper jeg kjøpte siste, men jeg ser at de har flere modeller. Vi har en vanlig sprinkelseng, men møbleringen i vårres soverom nå (har flyttet siden lillegut sov med oss) gjør at den blir fryktelig stor! Jeg håper på å kunna bruke den bedside ganske lenge, helst til vi skal flytte over babyen i eget rom :)

Hvor lenge kan man bruke den ca ?
Jeg spurte og det tidligere og en skrev at hennes venninne hadde brukt den frem til babyen kunne rulle over på mage selv. Vi får se hvor stor/liten den blir, jeg har et lite håp at det kan gå an å bruke den litt lenger :)

Vi kommer til å bruke vanlig sprinkelseng med siden tatt av.

Min bedside kom igår :D skulle ha fått skrudd den sammen, men må ordne madrassen først (kjøpt billig 60x120 på Jysk så den skal skjæres i rett størrelse) så jeg får stilt inn rett høyde i forhold til vår seng. Kan legge inn bilde når den er oppe :)ImageUploadedByBV Forum1460789932.850145.jpg

Hadde ikke det sist, men tenkte att nestegang skal vi ha.. Blir ikke noe her nå, det viser seg att det er to huleboere, så da gjør jeg bare som sist... Drar senga til baby helt inntil min ;)

Back
Topp