Erfaringer med Barnerommet.no?

*Meya*

Forumet er livet
Ja, som overskriften sier. Er det noen som har fått det de skulle, evnt ikke fått, osv fra Barnerommet.no?

Har en venninne som sliter med dette...

Ja det er jeg som venter.... og venter ..... og VEEENTEEEEER....!!!!!!

Nå er vi i kontakt med forbrukerrådet og satt igang en forprosess for å se om dette setter dem i "gear", men i morgen er siste frist vi har gitt dem på å sende varene.

ja da har jeg fått snakket med dem og de ba meg rett og slett om å slutte å mase og at de ikke kunne drive butikk medkunder som maser slik som jeg maser.....

Herregud som jeg sprakk! Og på toppen av det hele la sønnen min på røret med dem også så de måtte ringe meg opp igjen....

De hadde aldri hatt noen som hadde klagd på servicen før sa de, noe jeg jo vet at det er..... så jeg sender med denne linken der det desverre er bare 1 tilfelle,men begge andre linkene jeg har er til stengte forum så jeg kan ikke sende med linkene.

Men men..... de SIER i alle fall at de har sendt varene nå....... 3 uker etter bestillingen.... og mener at dette er helt ok tidsestimat på forsendelser og at det er JEG som er masete kunde, ikke DE som er trege og uoppdragne som ikke svarer på henvendelsene mine fra dag 1.

Synd at det er JEG av oss 2 partene som har studert Kundeservice som Høyskolestudium og ikke dem.... da hadde vi vel ikke hatt dette problemet i det hele tatt.

Som et lite apropos slenger jeg på at jeg har fått ALLE varene fra Portugal, Sverige, Spania og england som jeg bestilte samme uken som fra Barnerommet.no

Så..... jeg skal ikke legge meg oppi å anbefale noen eller ikke, men saken taler vel for seg selv vil jeg tro.....

høres dårlig ut! skal ihvertfall ikke bestille noe derfra når de er så dårlig på leveringstid og å svare kundene[>:]
håper du får varene snart

Her fant jeg en annen tråd gitt, med samme problematikk.....

**rister på hodet***

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=641581

Takkf for gode ønsker Elinex :)

Vi får satse på at de ikke bestemmer seg for å leke litt lengre nå.... for fristen for å sette igang forbrukerrådet er fremdeles mandag.....

Er det mulig å være så useriøs????

Huffameg altså....

Hørt om flere med samme problem som oss her mener du?

Jeg syns det er overraskende at mennesker med så liten kompetanse på buisness faktisk får det til å gå rundt jeg........ så synd egentlig med så mange fine produkter.......

Men det nytter jo ikke å ha fine produkter på lager som ikke kommer fram til kundene ...,. :(

Ny link med erfaringer her....

http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=11366

LImer inn denne fra et stengt forum.... Meya sitt :)
Brukeren "Lene" skriver følgende:

Å jeg har også hatt en sak med dem!!! Så du er ikke alene! Hadde også kjøpt wall stickers som aldri kom! Sendte masse mail (etterhvert lagret jegkopi av mailene), ringe og fikk ikke svar.. Truet med forbrukerombudet, og sendte inn sak til forbrukerombudet etter fortsatt ingen svar. Krevde å få hevet kjøpet mange ganger og plutselig fikk jeg til svar at det var greit og fikk pengene tilbake på konto. Siden saken "løste" seg, så tror jeg ikke det ble noe sak hos forbrukerombudet, men det burde det ha blitt.. sendte inn masse papirer til dem iallefall, men måtte nok ha ført saken min videre da.. Håper det løser seg for deg også! En seriøs internettside betyr ingenting har jeg lært. Jeg skal heretter betale litt ekstra for å vite at jeg får varen, og spes. hvis det er produkter der garantien kan slå inn senere.. da er det verdt å ha butikken i nærheten!

oi.. høres ut som jeg IKKE skal bestille derfra vertfall !! [8D][&:]

løøøøøper inn på kidsparadise :)

Update:

Det kan se ut til at varene skal komme i dag! **Spent**

Jeg har lovet driveren av barnerommet.no en link med erfaringene til folk, så han får denne linken her så snart jeg har fått sjekket av varene mine er ok :) OM det er noen flere som føler for å skrive noe her så gjør gjerne det.

Så husk damer; (sitat) ikke mas på dem om dere skal bestille derfra, dere betaler tross alt lite frakt og de har andre ting å holde på med enn å snakke med kundene sine!

hihi

Ja der kan du se, jeg har søkt rundt på nettet for å se om andre er like irriterte som meg på dette såkalte firmaet.
Grrrr har irritert vettet av meg de siste dagene. Ikke svar å få på tlf, ingen svar på mail...
I går var det bare opptatt, når jeg innimellom kom gjennom tok ingen tlf. Skjønte jo fort at det ikke var samtaler på gang
men andre som drev og ringte som meg i håp om å få svar. I dag var det bare mld om ingen svar når jeg ringte. Sjekket med Telenor som kunne opplyse at de har koblet av tlf (ikke stengt, bare tatt ut kontakten) et par timer senere så er tlf på
igjen men fortsatt ingen svar. Er det mulig??? Jeg har nå funnet frem mobilnumrene til begge disse eierne av firmaene, niks svar på disse heller. Hva skal en stakkar gjøre. Spent å høre om Liluz, har du fått varene nå?

Beklager sent svar, men her har vi flyttet og innstallert oss i ny leilighet så derfor ble nettet nedprioritert kan man si :)

Men joda, jeg fikk varene fra barnerommet.no, etter at jeg hadde funnet alle telefonnumrene registrert på samme adresse som driver av barnerommet, trolig et av dem til hans kone eller noe, for det var der jeg ringte mest.... hehe

Jeg ga meg ikke, la igjen beskjeder både av fin og noe ufin karakter; sendte mailer og ringte 1750 ganger eller noe. Jeg tenkte som så at mennesker som velger å bare ta mine penger uten å føle at de skylder meg noe, skal få kjenne at de har tatt feil.

Så..... joda... etter et par samtaler med eier der jeg fikk vite hvor tullete en kunde jeg faktisk er som tillater meg å mase etter mine betalte varer og nesten 1 mnd etter bestilling, så sendte de varene faktisk. Og alle varene var fine og hele og akkurat slik vi ønsket/håpet. Jeg kommer aldri til å handle der igjen og/eller anbefale barnerommet.no til noen som helst etter min opplevelse og regner med at dette er en butikk som umulig kan ha livets rett over tid med denne måten å drive "buisness" på, så de varer nok ikke så lenge de der vil jeg tro.

Jeg fant dokumentasjon på at de lette etter nye eiere her for et par år siden.... så det er vel ikke sikkert at det er så lukkerativt heller...?

I alle fall; skal man ha varene sine fra barnerommet.no må man hoste opp sine trønderske fraseringer og la det stå til lands...... å betale summen de skal ha er ikke nok :)

Har du fått dine nå?

dytter

Hei hei

Tusen takk for svar, sen tilbakemelding herfra. Her er det oppussing av heimen som tar all tid :)
Jeg måtte nesten le når leste svaret ditt. Det er nøyaktig det samme jeg har gjort. Har funnet frem en haug av mobilnumre. Tror det ene er til kona, har ringt noen ganger men ikke fått svar. Jeg blir så eitrende sinna over at det går an å behandle folk slik. Helt utrolig frekt. Veldig glad for at du endelig fikk varene da og ikke minst at de var fine. Her har det nå faktisk passert en måned siden jeg bestilte.... Jeg har betalt for en seng og vegg klistremerker. Undrer litt på hvordan den digre sengen er ment å leveres, med posten på døren?? arrgh dette er utrolig frustrerende..

Da vet jeg hvor jeg IKKE skal bestille en tøddel, og kommer til å tipse både venner og kjente om å styre unna denne butikken.

Back
Topp