Beklager sent svar, men her har vi flyttet og innstallert oss i ny leilighet så derfor ble nettet nedprioritert kan man si :)
Men joda, jeg fikk varene fra barnerommet.no, etter at jeg hadde funnet alle telefonnumrene registrert på samme adresse som driver av barnerommet, trolig et av dem til hans kone eller noe, for det var der jeg ringte mest.... hehe
Jeg ga meg ikke, la igjen beskjeder både av fin og noe ufin karakter; sendte mailer og ringte 1750 ganger eller noe. Jeg tenkte som så at mennesker som velger å bare ta mine penger uten å føle at de skylder meg noe, skal få kjenne at de har tatt feil.
Så..... joda... etter et par samtaler med eier der jeg fikk vite hvor tullete en kunde jeg faktisk er som tillater meg å mase etter mine betalte varer og nesten 1 mnd etter bestilling, så sendte de varene faktisk. Og alle varene var fine og hele og akkurat slik vi ønsket/håpet. Jeg kommer aldri til å handle der igjen og/eller anbefale barnerommet.no til noen som helst etter min opplevelse og regner med at dette er en butikk som umulig kan ha livets rett over tid med denne måten å drive "buisness" på, så de varer nok ikke så lenge de der vil jeg tro.
Jeg fant dokumentasjon på at de lette etter nye eiere her for et par år siden.... så det er vel ikke sikkert at det er så lukkerativt heller...?
I alle fall; skal man ha varene sine fra barnerommet.no må man hoste opp sine trønderske fraseringer og la det stå til lands...... å betale summen de skal ha er ikke nok :)
Har du fått dine nå?