Erfaringer med Badaboom bambusklær til barn?

gutt09jente11

Forumet er livet
Vurderer å kjøpe to sett til tuppa som ikke tåler ull så godt :)
Noen som har erfaringer med disse?
hvordan er de på str.?

Hun bruker str 104, skal vi kjøpe 104 eller 110? Hadde vært kjekt om de varte til neste sesong også :)

Hvordan er de på slitestyrke og etter vask? Synes klærne var veldig fine :D

Har et sett til 5åringen. Det er helt supert. Han liker det godt selv også.
Men finnes det i 110?

Eg har kjøpt ein del t begge ongane, men guttungen sitt e for stort endå og jentungen har knapt prøvd sitt endå. Ho bruke 104/110 og eg bestilte 110, vil tru ho fint kan bruka da neste vinter og :)

Eg har kjøpt ein del t begge ongane, men guttungen sitt e for stort endå og jentungen har knapt prøvd sitt endå. Ho bruke 104/110 og eg bestilte 110, vil tru ho fint kan bruka da neste vinter og :)

Sikker på du har str 110?
For det finner jeg nemlig ikke på siden... Bare 104 og 116..

Har ikke du en som er yngre som kan arve? Hvis du kjøper hvit eller grønn i 104?
Jeg har kjøpt grønt til sønnen min, og tanker er at lillesøster skal arve. Har 116 til han (5,5år) Men søsteren på snart fire har også brukt det..

Å, dette lurer jeg også på:) Har akkurat bestilt superundertøy og truser til meg selv, og pysj til mini. Kjøpte grønn til jenta, synes den grønnfargen så så fin ut!

Har ikke du en som er yngre som kan arve? Hvis du kjøper hvit eller grønn i 104?
Jeg har kjøpt grønt til sønnen min, og tanker er at lillesøster skal arve. Har 116 til han (5,5år) Men søsteren på snart fire har også brukt det..

Har en som er 3 år yngre enn henne, men jeg er ikke så fan av grønn, så tror ikke det blir det nei :P svart og rosa har jeg tenkt til henne!

Men tror du str 116 går da? Får bestille et av hvert kanskje :)

Har en som er 3 år yngre enn henne, men jeg er ikke så fan av grønn, så tror ikke det blir det nei :p svart og rosa har jeg tenkt til henne!

Men tror du str 116 går da? Får bestille et av hvert kanskje :)
Du kan jo sende en mail til de og spørre om de kan måle for deg?
Jeg syns den grønfargen er kjempefin, og er veldig fin sammen med rosa. Men jeg er generelt glad i farger :D

Sikker på du har str 110?
For det finner jeg nemlig ikke på siden... Bare 104 og 116..
No måtte eg gå å sjekka om eg va heilt på bærtur :P
110/116 i ein brun kjole med dyr, ser veldig passe ut, bruke 104 og litt 110 t vanlig :)
Har og sparkebuksa t guttongen i str 62/68, den drukna han i for 2veke si, men kan muligens bruka na no. Han bruke 62 og enkelte plagg i 68.

Back
Topp