Erfaringer med babycomp?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Har kjøpt meg babycomp og venter på at den skal komme :D
Gleder meg til å teste den!
Har sneket litt på tråden for fertilitetsmonitor, men ser de fleste bruker CB sin der :)
Noen som har erfaring med babycomp eller ladycomp?
Ser den har mange funksjoner så lurer på om jeg klarer å lære meg det her.. :P

Har kjøpt meg babycomp og venter på at den skal komme :D
Gleder meg til å teste den!
Har sneket litt på tråden for fertilitetsmonitor, men ser de fleste bruker CB sin der :)
Noen som har erfaring med babycomp eller ladycomp?
Ser den har mange funksjoner så lurer på om jeg klarer å lære meg det her.. :p
Er strålende fornøyd med min!
Den bruker noen sykluser for å bli kjent med deg, så til å begynne med vil du få mange røde dager:) men etterhvert, spot on :)

Jeg hadde en gammel ladycomp og syns igrunn den var super, selv om jeg ikke fikk ønsket effekt pga. PCO. Den greide liksom aldri å bli kjent med meg. Men jeg brukte den til å måle temp hver morgen til fast tid, og så la jeg selv inn temperaturen i fertilityfriend appen og kunne se på kurven der om hvordan jeg lå an i en syklus.

Er strålende fornøyd med min!
Den bruker noen sykluser for å bli kjent med deg, så til å begynne med vil du få mange røde dager:) men etterhvert, spot on :)

Så bra å høre at du er fornøyd! :)
Skikkelig spent på å få den i posten :p
Det går an å "føre inn" tidligere sykluser, eller?
Og går det greit å begynne med den nå eller må jeg vente til syklusdag 1 neste gang?

Jeg hadde en gammel ladycomp og syns igrunn den var super, selv om jeg ikke fikk ønsket effekt pga. PCO. Den greide liksom aldri å bli kjent med meg. Men jeg brukte den til å måle temp hver morgen til fast tid, og så la jeg selv inn temperaturen i fertilityfriend appen og kunne se på kurven der om hvordan jeg lå an i en syklus.

Høres jo ut som det er greit. Den som er på vei er en sånn babycomp, tror den var litt mer avansert enn ladycomp og at det var forskjellen? At den regner ut syklus og slikt på selve greiene eller noe.
Håper jeg blir fornøyd ihvertfall :D

Jeg brukte ladycomp i noen år.

Men med FertilityFriend på app var det for meg en bedre og billigere løsning med mine ustabile sykluser ble aldri lc kjent med meg uansett.

Høres jo ut som det er greit. Den som er på vei er en sånn babycomp, tror den var litt mer avansert enn ladycomp og at det var forskjellen? At den regner ut syklus og slikt på selve greiene eller noe.
Håper jeg blir fornøyd ihvertfall :D
Er det en ny du har kjøpt, eller har du kjøpt brukt?

Er det en ny du har kjøpt, eller har du kjøpt brukt?

Kjøpt en brukt på finn.no :)
7125w8n55BL._SX355_.jpg

Den ser slik ut

Jeg brukte ladycomp i noen år.

Men med FertilityFriend på app var det for meg en bedre og billigere løsning med mine ustabile sykluser ble aldri lc kjent med meg uansett.

Kan hende jeg ender opp med å bruke begge deler samtidig :hilarious:

Det gjorde jeg også en periode, men min lc var køpt i en tid før smarttelefonene, så jeg la det inn på ff på pc sånn etterskuddsvis.

Skjønner :)
Fant min babycomp billig på finn, så kostet meg ikke så mye mer enn å kjøpe et spesialtermometer egentlig :)

Skjønner :)
Fant min babycomp billig på finn, så kostet meg ikke så mye mer enn å kjøpe et spesialtermometer egentlig :)

Da er det jo greit. Den har jo lenger hukommelse enn et termometer også :) Men jeg hadde ikke kjøpt en til fullpris nå i smarttelefon-alderen altså, Til det finnes for mange apper til en brøkdel av prisen.

Da er det jo greit. Den har jo lenger hukommelse enn et termometer også :) Men jeg hadde ikke kjøpt en til fullpris nå i smarttelefon-alderen altså, Til det finnes for mange apper til en brøkdel av prisen.

Nei, den nye modellen koster jo nesten 6000 kr ny hvis man skal ha den "Baby" versjonen :o
Betalte 300 kr på finn, men den manglet lader som bare var å bestille på nettsiden deres :)
Da er det veldig overkommelig i forhold til hva de koster nye ihvertfall

Så bra å høre at du er fornøyd! :)
Skikkelig spent på å få den i posten :p
Det går an å "føre inn" tidligere sykluser, eller?
Og går det greit å begynne med den nå eller må jeg vente til syklusdag 1 neste gang?
Tror jeg kunne føre inn de 3 tidligere sykljser på min.. hadde en ladycomp, kosta litt.. men verdt det, synes nå jeg :)
Husker ikke helt, men tror jeg begynte med en gang..

Tror jeg kunne føre inn de 3 tidligere sykljser på min.. hadde en ladycomp, kosta litt.. men verdt det, synes nå jeg :)
Husker ikke helt, men tror jeg begynte med en gang..

Tusen takk for svar :) Helt supert om jeg kan plotte inn noen sykluser så har den noe å gå ut ifra :)

Tusen takk for svar :) Helt supert om jeg kan plotte inn noen sykluser så har den noe å gå ut ifra :)
Jeg har babycomp :) Er andre syklusen med den nå. La inn mensen tilbake i tid når jeg fikk den da, men særlig første syklusen var det myyye røde dager.

Nå blinker alle lysene på compen etter hverandre. (Da forteller den at samleie og el tidsmessig klaffet)

Nå har jeg allerede testet positivt, men ikke fått bekreftet svangerskap av compen enda. Den bruker 18 dager fra el til bekreftet svangerskap har jeg lest. Da lyser rødt, gult og grønt lys fast :)

Er litt å sette seg inn i, men følger med grei brukerhåndbok. Om den ikke følger med finnes den på nett :)

Jeg har babycomp :) Er andre syklusen med den nå. La inn mensen tilbake i tid når jeg fikk den da, men særlig første syklusen var det myyye røde dager.

Nå blinker alle lysene på compen etter hverandre. (Da forteller den at samleie og el tidsmessig klaffet)

Nå har jeg allerede testet positivt, men ikke fått bekreftet svangerskap av compen enda. Den bruker 18 dager fra el til bekreftet svangerskap har jeg lest. Da lyser rødt, gult og grønt lys fast :)

Er litt å sette seg inn i, men følger med grei brukerhåndbok. Om den ikke følger med finnes den på nett :)

Ja, den trenger vel litt tid på å stille seg inn :)
Er sånn typisk at nå blir jeg sikkert gravid denne pp før jeg får prøvd den "skikkelig" :P

Ja, 18 dager har jeg også lest :) Greit med graviditetstest "inkludert", men de som klarer å holde seg til 18dpo er gode ass :hilarious:
Drev og googlet litt og fant noen youtube videoer som forklarte det meste!! :)

Jeg slutta å måle temp da jeg fikk positiv gtest.. orka ikke bekymre meg for tempvariasjon i tillegg :-)

Ser dette er en gammel tråd, men har nettopp kjøpt meg babycomp! Er ca 8dpo nå, er det da umulig for compen å påvise graviditet hvis det har klaffet? Og er det flere som vil dele erfaringer?:)

Ser dette er en gammel tråd, men har nettopp kjøpt meg babycomp! Er ca 8dpo nå, er det da umulig for compen å påvise graviditet hvis det har klaffet? Og er det flere som vil dele erfaringer?:)

Den viser ikke «positiv» før etter 18 dpo. Mins den blinker fra ca 14 dpo om den tror du er gravid. (Alle lysa blinker etter hverandre) Større sjans for å få svar ved å ta g test så tidlig :)

Back
Topp