erfaringer med bæresjal?

lilletitti

Gift med forumet
Er det noen av dere som har erfaring med bæresjal til liten baby?

Jeg har bestemt meg for å kjøpe dette, men er usikker på om jeg skal gå for elastisk eller vevd sjal. Elastisk sjal høres deilig ut i forhold til at vi får sommerbaby, men har forstått det sånn at vevd sjal kan brukes lenger...

har meitai, så sånn sett har jeg noe å bruke når babyen blir større også.

Jeg prøvde meg med ring-sjal, eller hva det nå heter... Men det var ingen suksess...
Storesøster ville ikke ligge der, men det kan være at jeg brukte den feil.
Jeg har bestilt MeiTai som jeg skal bruke helt fra starten av...

Synnove skrev:
Jeg prøvde meg med ring-sjal, eller hva det nå heter... Men det var ingen suksess...
Storesøster ville ikke ligge der, men det kan være at jeg brukte den feil.
Jeg har bestilt MeiTai som jeg skal bruke helt fra starten av...

ringsjal vil jeg ikke ha, det vet jeg :) ja, meitaien kan jo brukes helt fra starten, men synes det ser så behagelig ut med sjal :)

Følger med på denne tråden!!:)

Jeg brukte Mei Tai til storebror,var veldig fornøyd med den. Denne gangen vil jeg prøve elastisk sjal, ser så deiligt ut for både mor/barn å bruke det!:)

Har ingen erfaring med vevd sjal, men de er jo litt vanskeligere å knyte. Elastiske sjal syns jeg er mye mer håndterlig, iallefall inntil teknikken er på plass. Men vevde sjal kan jo, som du sier, brukes lengre siden stoffet er sterkere. Men jeg personlig syns at det er bedre med mei tai ol når barnet blir litt større uansett ...

Elastisk sjal til liten baby anbefales på det sterkeste :) Ikke så mye vits i å kjøpe vevd dersom du har meitai, jeg kan faktisk bruke det elastiske mitt på vår 2,5 åring ;) hehe, så de kan brukes en stund de med :)

-Ring slynge er ikke enkelt til små barn synes jeg, men til de litt eldre, fra de sitter godt selv og oppover, er det supert å ha med seg skal man på butikken ol, men ikke noe jeg ville anbefalt å bruke i flere timer :) Liten avstikker ;) -

Synnove skrev:

Tjolahopp skrev:
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=qYdI7HH9PW0 smelt :)

Den linken virker ikke... :-(

Nei jeg så det nå.. Klipp ut hele greia og lim den inn i adressefeltet så funker den:)

Back
Topp