Erfaringer med akupunktur?

ivfbabyjuni2017

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
I dag ba jeg om hjelp via akupunktur for denne evigvarende kvalmen. Fikk i meg en del nåler i bena, hendene og en i magen..
Skal tilbake på mandag..
Er det noen av dere som har prøvd dette?

Håper så inderlig det hjelper!

Hei! Jeg har ikke erfaring med akupunktur i forhold til kvalme, men jeg tok akupunktur fordi jeg hadde ekstreme mengder vann i kroppen, og det fungerte på meg! Så jeg har troa på at det kan fungere godt på andre ting også :) Lykke til.

I dag ba jeg om hjelp via akupunktur for denne evigvarende kvalmen. Fikk i meg en del nåler i bena, hendene og en i magen..
Skal tilbake på mandag..
Er det noen av dere som har prøvd dette?

Håper så inderlig det hjelper!

Hører gjerne om dette hjelper, i så fall bestiller jeg time rett over helga jeg også! God bedring. :)

Jeg tok det sist når jeg hadde hyperemesis, ble bare værre ... akkurat det kan ha vært tilfeldig den dagen da, men det ga ikke akkurat mersmak :p ble å prøve den ene gangen bare så gjorde jeg ikke det igjen!
Har veldig trua på akupunktur, men ikke mot kvalme

Det hjalp meg sist da jeg fikk svangerskapskvalme i 2. Trimester istedenfor første. Denne gangen er jeg kvalm i starten istedenfor og har fått satt nåler to ganger med en ukes mellomrom. Ble verre samme dag, så bedre (men vet ikke helt om jeg ble bedre i forhold til den dagen jeg tok eller generelt bedre) i to dager før jeg ble kvalmere igjen.. Så nå gidder jeg ikke flere ganger siden jeg må kjøre en liten stund for å få satt :-p

Hos meg virket det :-)
Hun stakk meg på undersiden av tunga, og kvalmen ble mye bedre
Jeg har brukt akupunktur fast over lengre tid grunnet kronisk sykdom og for meg hjelper det veldig

Tror en må gå mer enn en gang for effekt.
Men ja, verdt å prøve tenker jeg..
I dag har jeg en bånn i bøtta dag! Spyr igjen.. har hatt spyfølelse siden jeg stod opp i dag, så visste denne dagen var dårlig nytt :(

Hr brukt akupunktur mot kvalme denne gangen.. om det virker vet jeg ikke, men blir i allefall ikke værre ;-) nå tørr jeg heller ikke slutte.. i tilfelle det flislagt hjelper meg.. hehe

Har brukt akupunktur for andre ting med gode resultater :)

Jeg prøvde det forrige svangerskap i forhold til "hjelp" i modningsprosessen til fødsel og har tro på at det funker :happy: fikk til og med vesla på termindato:):Heartred

Oppdatering: har nå hatt nåler 4 ganger, og kan ikke påstå jeg har kjent noen virkning overhodet. Annet enn i lommeboka, som nå er nesten 2000,- fattigere :p
Så da blir det ikke mer av det!

Back
Topp