Erfaringer med 10mlU/ml graviditetstest?

Jeg kjøpte One step fra eBay, de ekte. De skal slå ut på 10. Fikk positiv test 9dpo, men a1 ble myyyye sterkere 10dpo enn One step... Tror de fleste slår ut på ca samme... Spesielt strimler, de slår jo ut før 25 :D

Jeg kjøpte One step fra eBay, de ekte. De skal slå ut på 10. Fikk positiv test 9dpo, men a1 ble myyyye sterkere 10dpo enn One step... Tror de fleste slår ut på ca samme... Spesielt strimler, de slår jo ut før 25 :D

Takk for svar! Man blir kokko av disse testene :-D

Er du gravid?:)

Takk for svar! Man blir kokko av disse testene :-D

Er du gravid?:)
Ja, 19 uker :o men er her inne og snoker litt hihi. Blir tilfredsstilt av å tyde tester tydeligvis, haha!

Haha ja, jeg var heldig som bare stresset med de en pp, men fikk mye erfaring. Prøvde både A1, One step, en annen eBay-test, cb-digital, og må innrømme at de fra One step som skulle være mest sensitive var minst :o

Dette er tester fra tostreker.no

Skjermbilde 2016-04-06 kl. 11.19.01.png

og dette er fra one step sine tester:

Skjermbilde 2016-04-06 kl. 16.35.06.png

Rart å få skyggestrek på 3 ulike merker med g-tester da, så jeg får håp merker jeg!

Ja, 19 uker :eek: men er her inne og snoker litt hihi. Blir tilfredsstilt av å tyde tester tydeligvis, haha!

Haha ja, jeg var heldig som bare stresset med de en pp, men fikk mye erfaring. Prøvde både A1, One step, en annen eBay-test, cb-digital, og må innrømme at de fra One step som skulle være mest sensitive var minst :eek:

Le av det du skrev: tilfredsstilt av å tyde tester ! Hoho.. Skjønner hva du mener ass. Skal gjøre det samme når jeg blir gravid!:-D

De fra to streker er det virkelig håp på! Ser ut som noe skjer der :-D den fra one step er litt langt unna den andre, eller kanskje jeg tar feil :eek: skal vise hvordan mine var :) Vis vedlegget 170386

Du har rett, den fra one step er mindre sterk!

Åj, dine var sterke! Hvilken dpo er dette fra? Er det tester fra tostreker?:)

Du har rett, den fra one step er mindre sterk!

Åj, dine var sterke! Hvilken dpo er dette fra? Er det tester fra tostreker?:)
Kjøpte disse på eBay :-D fra England tror jeg! Disse er fra 9dpo, julaften faktisk! Men jeg produserte veldig fort HCG tydeligvis... Min første graviditet så fikk sjokk haha!

Bra jeg ikke er den eneste :D håper det klaffer for deg denne mnd så vi kan snoke sammen hihihihi!

Kjøpte disse på eBay :-D fra England tror jeg! Disse er fra 9dpo, julaften faktisk! Men jeg produserte veldig fort HCG tydeligvis... Min første graviditet så fikk sjokk haha!

Bra jeg ikke er den eneste :D håper det klaffer for deg denne mnd så vi kan snoke sammen hihihihi!

Åh! Så koselig å få en sånn test på julaften! Hvis jeg er gravid denne mnd så har jeg termin på julaften! :-D Litt artig da!

Hvor lenge prøvde dere?:) Vi er i vår 15 pp nå:dead:... Får håpe den sitter denne mnd! :)

OM vi skal! Snoke sammen er jo helt toppers da:cat:! :D

Åh! Så koselig å få en sånn test på julaften! Hvis jeg er gravid denne mnd så har jeg termin på julaften! :-D Litt artig da!

Hvor lenge prøvde dere?:) Vi er i vår 15 pp nå:dead:... Får håpe den sitter denne mnd! :)

OM vi skal! Snoke sammen er jo helt toppers da:cat:! :D
Jeg synes det nesten er fælt å si for sånn som du har prøvd 15 pp og vi fikk det til på første pp :( men jeg krysser fingrene masse for deg!

Det hadde vært tidenes julegave det!!! :-D det ble en annerledes jul for meg iallefall for samboer feiret hos sine foreldre i Oslo, og jeg i Kristiansand. Så sa det over snap siden jeg var så sjokkert... :p også måtte jeg si det til mor med ei gang siden jeg var helt sjokka :o

Jeg synes det nesten er fælt å si for sånn som du har prøvd 15 pp og vi fikk det til på første pp :( men jeg krysser fingrene masse for deg!

Det hadde vært tidenes julegave det!!! :-D det ble en annerledes jul for meg iallefall for samboer feiret hos sine foreldre i Oslo, og jeg i Kristiansand. Så sa det over snap siden jeg var så sjokkert... :p også måtte jeg si det til mor med ei gang siden jeg var helt sjokka :eek:

Nei! Ikke tenk på det! :-D ... :happy: Så deilig å få til spiren på 1 forsøk! Du virker i hvert fall ikke ut som en av "de" som tar det for gitt! :) Har du vært mye inne på forumet før du ble gravid, ser du er erfaraen her inne på babyverden! :D

Nei! Ikke tenk på det! :-D ... :happy: Så deilig å få til spiren på 1 forsøk! Du virker i hvert fall ikke ut som en av "de" som tar det for gitt! :) Har du vært mye inne på forumet før du ble gravid, ser du er erfaraen her inne på babyverden! :D
Tar det virkelig ikke for gitt, for ser hvor mange som sliter, og det er veldig trist å se :-(

Hihi, ble vel medlem i desember, så ikke sååå lenge... Men nå har jeg ikke så mye å gjøre om dagene, så vanker mye her og der :-D Synes det er så kjekt forum, og trives veldig med å lese her inne, noe nytt å lære hver eneste dag :D har du vært medlem lenge? :-)

Tar det virkelig ikke for gitt, for ser hvor mange som sliter, og det er veldig trist å se :-(

Hihi, ble vel medlem i desember, så ikke sååå lenge... Men nå har jeg ikke så mye å gjøre om dagene, så vanker mye her og der :-D Synes det er så kjekt forum, og trives veldig med å lese her inne, noe nytt å lære hver eneste dag :D har du vært medlem lenge? :)

Ja, huff. En del som sliter mye mer enn meg. Så føler at jeg ikke helt kan klage! :) Men litt syting blir det :-D

Ja, helt enig. Man lærer utrolig mye! :) Godt å få snakket med andre også, i lignende situasjon, eller som har vært der <3

Jeg håper jeg får like fine tester som deg 9 dpo. Det er 1,5 dag til:hilarious:.... 8 dpo i morgen:D!

Hvordan er svangerskapet ditt?=) Har du begynt å få stor mage? :) Det virker SÅÅÅÅÅ koselig å være gravid <3

Ja, huff. En del som sliter mye mer enn meg. Så føler at jeg ikke helt kan klage! :) Men litt syting blir det :-D

Ja, helt enig. Man lærer utrolig mye! :) Godt å få snakket med andre også, i lignende situasjon, eller som har vært der <3

Jeg håper jeg får like fine tester som deg 9 dpo. Det er 1,5 dag til:hilarious:.... 8 dpo i morgen:D!

Hvordan er svangerskapet ditt?=) Har du begynt å få stor mage? :) Det virker SÅÅÅÅÅ koselig å være gravid <3

Jeg sender deg ei melding jeg <3

Jeg kjenner ikke så godt til testene, " er fersk i gamet". Men har brukt de til EL test nå, og det tar litt tid før jeg får opp resultat. Går et par minutter, så blir den stadig sterkere. Har du/dere opplevd det også?:)

Back
Topp