Erfaringer med å fly med små?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Vi skal til østlandet (en knapp time med fly) i mai..
da er JR 4mnd..

Erfaringer?

Skreiv om dette på generellt forum også:
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=543162&mpage=1

Lurt å amme/gi flaske ved landing og letting for da får de samme effekten for ørene som når vi tygger tyggis. Ellers så kan man være heldig at de sover det meste av turen. En venninne av meg, med baby på halvannen måned. Hun bæsja midt under flyturen, ikke bare i bleia, men av typen langt oppover ryggen.... Ingen god opplevelse med helskift inne på det "stoore" flytoalettet...[:D]

God tur! Det går helt sikkert bare greit. Får masse oppmerksomhet disse små, så det er bare koselig![:)]

Har hørt "skrekkhistorie" fra en kompis av meg som ikke gav mat under letting, hvor gutten skrek i 2 timer. Men han hadde flydd flere ganger og når han husket maten under letting og landing gikk det kjempefint.

Heisann!
Jeg hadde med Rikke på fly 4 ganger før hun fyllte 1 år!!
Reiste fra her til Oslo og videre til Tromsø...lang tur det!
Men det gikk bare toppers, ingen problemer i det hele tatt....
gav henne litt pupp når flyet var på vei opp...men ikke under nedlanding,
for da sov hun!
Ellers så er det bare å ta med bæresele eller no sånt så går dette bare bra skal du se!

Tror det er verre å ta med en vilter 3-åring jeg da...[:)]

Ingen erfaring,men har hørt dette med å gi mat under letting og landing...
Hvor hit øst på skal du da!? Og når i MAi!? Blir du lenge!?
Hi,hi masse spørsmål detta!!!
Prøve å få til et treff da...Ville vært kjempe kos å f åhilse på deg!!![:D]

Hei du.

Vi dro til Tyrkia med Christian da han var 3 mnder. Det var ikke noe problem. ( ca 4 timer tur ) Han fikk flaske da vi letta og landet. Resten av tiden lekte han og sov i den netting kurven som henger på veggen eller i taket. Alt gikk kjempebra. Faktisk var bussturen etter flyturen ( tok ca 1 1/2 time ) værre.

Kommer Fiorelina nedover til oss ??? Hmm.... da hadde det vært kos med treff ja.
Klem

ORIGINAL: Star83

Ingen erfaring,men har hørt dette med å gi mat under letting og landing...
Hvor hit øst på skal du da!? Og når i MAi!? Blir du lenge!?
Hi,hi masse spørsmål detta!!!
Prøve å få til et treff da...Ville vært kjempe kos å f åhilse på deg!!![:D]

Vi skal til Asker (og litt til Oslo) 12-20.mai
Hadde jo vert kjempekos å treffe dere også, da..
Eh.. skal forresten også i bryllup vest for Oslofjorden den 13.. så da er vi nok litt opptatte den dagen [;)]

Vi får låne bil hos Svigers, så vi kan jo kjøre litt rundt, da, men[8|]..
Og vurderer en Sverige-tur en av dagene[8|]
HAR SÅÅÅ Lyst å treffe dere!!!

Vi vil veldig gjerne treffe deg også.
Du vet at du kommer midt i foreldre og barn festivalen?? Vi kunne jo alltids møtes der vet du. Mange som sikkert skal dit.
Klem

Den helga skal vi i bryllup - men hvor er denna festivalen?

Den er helga 19 - 21 mai og holdes på hellerudsletta.
Klem

19 skal vi i bursdagsfeiring (20-30år) og 20 på morra'n reiser vi hjem[8|]
15-16-17.. tja.. aner ikke jeg?[8|]
17.mai er jo en litt sånn dag da mange har familietradisjoner - iallefall her i vest..?
15-16? eller 18? eller?

He,he...Tenker ikke at vi kommer til mai mnd jeg...[8|]
Litt på bærtur i huet om dagen-dissa dagene flyr og flyr...[&:]
Men vi kan jo avtale nærmere da!!![;)]
Ser ut til at vi har bestemor her fra 14-17.mai,så kunne kanskje da fått til noe 18 mai!?[8|]

Blir nok Svinesund om vi skal ditover ja.. har ikke planlagt noe dag ennå, men jeg har litt lyst å dra enten 16 eller 18, tror jeg[8|]

Nede på Svinesund...Eller Nordby senter er det jo fint å koslig da!!![;)]
Kunne jo kanskje fått med Linka nedover der,så kan vi jo kanskje treffes der!?[8|]
Er en stund siden jeg har vært helt der nede selv...Og er halveis der nede,siden jeg skal kjøre bestemor hjem til Rygge den 18...

Om dere skal treffes på Svinesund, så kanskje jeg kan være med og.. (om det går??)

Klart det!!
Hadde vert kjempekos!!

Jo flere jo bedre[:D]

Back
Topp