Erfaringer? Martin p lundring

JennyAngelica

Betatt av forumet
Har sendt mail for å bestille time hos martin p lundring på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Mye pga smerter og cyster på eggstokkene men også pga barnløshet. Føler ikke at ahus er interessert i gjøre noe som helst. Har dere noen erfaringer av han? Er så redd for å bli dårlig møtt :( vill bare føle meg hørt og at noen tar smertene på alvor...

Har ingen erfaringer selv, men har hørt fra andre at han er veldig allright og ikke minst, veldig flink. Dette gjelder særlig ultralyd, da... Skal dit i den forbindelse selv i februar.
Håper du får den hjelpen du trenger :)

Han er helt fantastisk!! Virkelig imøtekommende og forståelsesfull og ikke minst utrolig dyktig. Vel verdt alle pengene jeg har lagt igjen hos han :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han er helt super, har bare vært der en gang tidligere men er absolutt å anbefale :) Skal dit i morgen selv :) lykke til, håper du får den hjelper du trenger :)

Jeg ringte dit å bestilte time, så vet ikke når man sender mail. Men de har telefon dager tirsdag, onsdag og torsdag hvertfall :) Ringte rett før jul, fikk time 20 januar (altså i morgen).

Jeg digger han!!!!
Bruker han som gynekolog og har gått begge svangerskapenr hos han.

Snakket litt gebrokkent så til å begynne med måtte jeg konse litt for å forstå, men han er veldig behagelig:)

Jeg digger han!!!!
Bruker han som gynekolog og har gått begge svangerskapenr hos han.

Snakket litt gebrokkent så til å begynne med måtte jeg konse litt for å forstå, men han er veldig behagelig:)
Hehe kjenner nesten at jeg gleder meg nå :p hadde vært sååå herlig å endelig kanskje fått hjelp med både smerter og cyster. Og kjenner at håpet begynner å komme tilbake om å få en liten en <3

Jeg syntes han er bedre å gå til som gravid enn som ufrivillig barnløs, det var han som sendte henvisning til Riksen for prøverør så det var jo bra, men syntes oppfølgingen jeg fikk mens jeg gikk på Pergotime var for dårlig, jeg gikk på 7 hormonkurer uten noe oppfølging eller at han sendte mannen til sædprøve.
Men de gangene jeg har vært på ul i graviditeten så er han kjempenøye, forklarer og tar seg god tid :)

Back
Topp