Erfaringer lang regime vs kort regime

Butterfly75

Glad i forumet
Jeg har nå hatt to mislykkede icsi/ivf forsøk med lang regime
I august skal jeg i gang med siste fersk forsøk og skal da ha kort regime.

Dere som har hatt begge deler, merket dere noe forskjell? Gravide på kort eller lang? Ønsker å vite alt ♡ fra dere som bare har hatt kort også :)

Lengter etter å bli gravid ♥

Vi har hatt 3 lange og 1 kort. De tre lange har gitt få modne egg og kun 1-2 egg som ble brukt hver gang. Med kort forsøk fikk vi ut omtrent like mange egg men mange modene og fine egg. Men desverre ble ingen befruktet. Men i dette tilfellet var det mest sannsynlig sædcellene som sviktet.

Hei! Jeg er i nett samme situasjon som deg, har hatt to mislykkede icsi/ivf forsøk med langt regime, skal i gang med tredje forsøk i august vi også. Skal da ha kort-regime.
Skal også bruke klexsane (blodfortynnende), det har jeg heller ikke brukt på de to forrige.
Jeg lurer også litt på dette med lang vs kort. På mine "lange" fikk de ut 12 egg på begge forsøkene. og jeg hadde så og si ingen bivirkninger. Synes det er litt rart at jeg da skal på kort denne gang... Men høres jo fint ut med kort da, slipper den nesesprayen:)

Hei! Jeg er i nett samme situasjon som deg, har hatt to mislykkede icsi/ivf forsøk med langt regime, skal i gang med tredje forsøk i august vi også. Skal da ha kort-regime.
Skal også bruke klexsane (blodfortynnende), det har jeg heller ikke brukt på de to forrige.
Jeg lurer også litt på dette med lang vs kort. På mine "lange" fikk de ut 12 egg på begge forsøkene. og jeg hadde så og si ingen bivirkninger. Synes det er litt rart at jeg da skal på kort denne gang... Men høres jo fint ut med kort da, slipper den nesesprayen:)

Så spennende :)
Hvilken klinikk hører du til?

Har også fått ut mange egg.
Første gang fikk jeg 3 på frys. Nå sist fikk jrg ingen på frys.
Har du noen på frys?

Er også litt skeptisk til å teste noe nytt på siste forsøk.

Så spennende :)
Hvilken klinikk hører du til?

Har også fått ut mange egg.
Første gang fikk jeg 3 på frys. Nå sist fikk jrg ingen på frys.
Har du noen på frys?

Er også litt skeptisk til å teste noe nytt på siste forsøk.

Vi har ikke fått noen på frys pga delingen av eggene. (mest 6-delte).
Hører til i haugesund (offentlig) Hvor er det du hører til da? :)

Vi har ikke fått noen på frys pga delingen av eggene. (mest 6-delte).
Hører til i haugesund (offentlig) Hvor er det du hører til da? :)

Det var jo dumt. Er det ikke bra med 6 delte egg?? Hvor mye må de dele seg?
Hører til Porsgrunn. Kunne velge mellom Haugesund og Porsgrunn :-)

Det var jo dumt. Er det ikke bra med 6 delte egg?? Hvor mye må de dele seg?
Hører til Porsgrunn. Kunne velge mellom Haugesund og Porsgrunn :)

Jeg er ikke sikker, tror det optimale er 4 eller 8-delte. Og på dag to er 4-delt det som er mest optimalt (?) Dette er egentlig ikke noe jeg kan så mye om, men er slik jeg har forstått det. Tror vi hadde noen som var 3-delte også men de satt tilbake de som hadde delt seg i 6.

Ja er synd når en ikke får frys...

Men vi får prøve lykken i august :) Og satse på at kort-regime er tingen!

Jeg er ikke sikker, tror det optimale er 4 eller 8-delte. Og på dag to er 4-delt det som er mest optimalt (?) Dette er egentlig ikke noe jeg kan så mye om, men er slik jeg har forstått det. Tror vi hadde noen som var 3-delte også men de satt tilbake de som hadde delt seg i 6.

Ja er synd når en ikke får frys...

Men vi får prøve lykken i august :) Og satse på at kort-regime er tingen!

Takk for forklaring :)

Krysser fingrene for oss.
Skal bli spennende å følge deg :)

Back
Topp