Erfaringer - lang kur med Progynova?

LilleKatt80

Forelsket i forumet
Hei, jeg skal i gang med 3. stimuleringsrunde i juni, uttak ca 13 juni. Kort protokoll. Men for å få syklusen til å "passe" til når de har kapasitet til uttak på sykehuset må jeg gå på Progynova 3x daglig helt fra 09 mai. Så ca 3 uker før jeg begynner på sprøyter.

Flere som har gjort slikt? Det virker litt rart.

Gått på synarela nesespray ekstra et par uker pga påskeferie.. men ikke noe erfaring på progynova.

Er jo bra de finneren måte så du kan få forsøket :-) før sommerstengt.

Gått på synarela nesespray ekstra et par uker pga påskeferie.. men ikke noe erfaring på progynova.

Er jo bra de finneren måte så du kan få forsøket :-) før sommerstengt.
Ja jeg er glad for det! Bare litt bekymret for å gå så lenge på Progynova, har aldri stått så lenge på noe før og er generelt litt paranoid for bivirkninger :) men det går sikkert bra og er snart over og da er det bare vanlig stimulering!

Jeg hadde jo to fryseforsøk rett etter hverandre , stoppet opp ved negativ test med progynova kun for å få blødning, for så å starte opp igjen med progynova ved første blødningsdag. Det ble altså tre dager med pause . Man føler man går på medikamenter , men det gikk helt fint . :) lykke til !

Jeg har gått masse på progynova :) ingen problem.

For min del reduserer den masse bivirkninger som hetetokter og hodepine.

Jeg har gjort det i forbindelse med fryseforsøk, veldig greit, ingen bivirkninger :)

Var kvalm første uka på dem, særlig rett etter tabletten, men det gikk over. Blir man gravid på frysforsøk skal man gå på de i 9-12 uker. No problem

Så godt å høre alle sine erfaringer, tusen takk! Nå gleder jeg meg til å begynne. 9 mai. Spennende!
Hvordan gikk det?? Jeg begynte på progynova på dag 22. Og sprøyter på siste menstruasjonsdagen. Virker helt merkelig ! Finner jo ingen andre som har gjort det. Eggposene sluttet å vokse selv med medisiner. ( skulle ha uttak på tirsdag som var) og kjenner nå at mensen kommer..venter den imåro. Jeg skylder på progynova og at jeg startet så seint på sprøytene :p hehe

Back
Topp