Erfaringer klinikk hausken Haugesund

Snikleser her!

Jeg var hos Torolf i Haugesund i høst. Ikke UL av noe baby, men av eggstokkene og meg innvendig. Hadde jeg bodd nærmere, hadde jeg dratt tilbake til han. :)

Har gode erfaringer med Hausken når det gjelder vanlig GU. Skal du kun ta ultralyd vil jeg anbefale ultralydjordmødrene

Har gode erfaringer med Hausken når det gjelder vanlig GU. Skal du kun ta ultralyd vil jeg anbefale ultralydjordmødrene
Er kun ultralydjordmødrene jeg har gått til før. Flinke i faget, men holdning og imøtekommenhet kan jobbes bedre med der borte :p

Er kun ultralydjordmødrene jeg har gått til før. Flinke i faget, men holdning og imøtekommenhet kan jobbes bedre med der borte :p

Det er egentlig litt sant. Helt ok, men ikke noe ekstra. Har kun vært der på TUL og tenkte at det kanskje var derfor, at jeg var der veldig tidlig. Guvor Storesund er fantastisk, vil anbefale hun. Hun har jeg vært til når jeg har vært gravid før. Vennlig og imøtekommede.

Sniker. Var kun i Stavanger, men de roterer jo på legene, så er ingen forskjell. Hausken er bra når det gjelder oppfølging når man ønsker å bli gravid, men ikke når det gjelder ul når man er blitt gravid, det er bare waste of time. Og ikke minst penger. (1750 kr for 5 minutt liksom)

Sniker. Var kun i Stavanger, men de roterer jo på legene, så er ingen forskjell. Hausken er bra når det gjelder oppfølging når man ønsker å bli gravid, men ikke når det gjelder ul når man er blitt gravid, det er bare waste of time. Og ikke minst penger. (1750 kr for 5 minutt liksom)

Enig med dette:happy: Hausken Stavanger var heilt fantastisk i forhold til ivf.

Då eg ville ha TUL gikk eg til privat jordmor. 1000kr billigere og mye mer info. Hadde en TUL på hausken i forbindelse med ivf og den var over på 5 min. Svarer var ;ja, her var det liv :hilarious::hilarious:. Men mulig en får mer info hvis en kjøper TUL utenom? Den jeg hadde var inkludert i pakken min.

Her skrev jeg i meldingen til de om at jeg ønsket grundig gjennomgang av organer osv :p og i Haugesund koster det 1500 :hilarious: merkelig at det skulle være forskjell på prisen....

Her skrev jeg i meldingen til de om at jeg ønsket grundig gjennomgang av organer osv :p og i Haugesund koster det 1500 :hilarious: merkelig at det skulle være forskjell på prisen....

I Bergen koster det også 1500kr, og når jeg var der 11+3 tok hun seg god tid og så grundig over alt mens hun forklarte. Fikk se på at babyen bevege seg og strekke seg etter gjennomgangen også. Nå har jo de riktignok laget barnet jeg har i magen, men gynekologen virket oppriktig glad for å se på den lille ❤ men kan jo ikke si at de er god i Haugesund bare fordi jeg har vært på Hausken i Bergen da. Var på UL på Hausken Bergen 7+6 også, og da var det jo selvsagt mer sånn "ja her var det liv og alt ser bra ut", men det er jo strengt tatt litt begrenset hvor mye en kan si og se akkurat da uansett :)

Back
Topp