erfaringer ift svangerskaps penger

aprilbaby2017

Andre møte med forumet
hei:) endelig kan jeg juble over pos test:)
men yrket mitt gjør så jeg ikke kan være i jobb så mye lengre enn senest 12 uker. jeg vet at jeg kommer til å gå opp i lønn da jeg evt får utbetalt svangerskapspenger. er det noen som vet om jeg får med meg lønnsøkningen?
Takk for evt svar og erfaringer :)
 
Hvis lønnsøkningen er mens du går på svangerskapspenger så tror jeg dessverre du går glipp av den! Men tror du vil få den når du går ut i fødselspermisjon fordi arbeidsgiver i den anledning må sende inn nye skjemaer på lønnsberegninger :) Det er hvertfall min erfaring som jobber privat og får penger direkte fra nav! Får du lønna di fra jobben kan det jo hende de kan fikse det :)
 
Jeg fikk lønnsøkning som normalt siden arbeidsgiver forskutterer.
 
Jeg gikk opp til 10 års ansinnitet i løpet av forrige perm, og da gikk lønna på foreldrepenger opp hvertfall :) men jeg får lønn direkte fra arbeidsgiver da :)
 
Det er det jeg gjør også,i tillegg til at jeg er ferdig med videreutdanning til jul så vil gå enda mer opp☺️derfor jeg synes det var litt viktig å høre ift om det gjaldt svangerskapspengene også
 
Beklager at jeg kaprer tråden din, men håper det går greit at jeg spør :p
Jeg er (forhåpentligvis) ferdig med en videreutdanning i april/mai som fører til en lønnsøkning, som vil bli like etter jeg har gått ut i permisjon. Vil jeg få denne lønnsøkningen beregnet i foreldrepengene?
 
Hei,
Hvis jeg ikke har misforstått så er det lønnen som du har på søketidspunktet soldatene grunnlaget for utbetalingene fra NAV. Eventuelle justeringer i lønn etter at søknadsskjema med nødvendige opplysninger er sendt inn blir ikke hensyntatt.
 
Beklager at jeg kaprer tråden din, men håper det går greit at jeg spør :p
Jeg er (forhåpentligvis) ferdig med en videreutdanning i april/mai som fører til en lønnsøkning, som vil bli like etter jeg har gått ut i permisjon. Vil jeg få denne lønnsøkningen beregnet i foreldrepengene?
Nei, mest sannsynlig så får du ikke det.
 
Back
Topp