Erfaringer hunderfossen?? Ja.. feriemas...

Jeg som voksen liker Hunderfossen veldig godt :-D
Da jeg hadde med ungen min, var han 4, og han digga det :-D

Det er jo en del forskjellige ting der. Men han likte mest badeland og alle dyra og sånt. Eventyrslottet var han kanskje ikke så begeistra for ;-) Men resten var suksess.

Så bra da =) Ja, hvordan er det med badeland og sånt? Synes hjemmesiden deres var elendig...

Og hva er det der liksom?? Hvordan er det med overnattingsmuligheter osv??
HVa er det å finne på for barna?

ELSKER hunderfossen !! VAr der masse igjenom oppveksten!
I fjord sommer (2011) med 1 åringen vår, han koste seg.Vi kjørte Jon deer traktor (hvor barna kan styre selv, sånn stor) Han var med i eventryr slottet, satt på fanget og pekte på alle figurene.Masse små leker ellers for barn der også, små karuseller, bil karuseller også.!Tåg kjørte vi også :)
Anbefales !! jau jau. Skal tilbake til sommeren da er han 2 år og kan gjøre enda mer :)))) gleder meg alt!!

Glemte ALT badetøy så badeland ble det ikke på oss men er fine basseng for små også!:)

Vurderer å ta med ungene til sommeren selv. Var der sommer 2010, men da var minsten for liten rett og slett. Blir nok bedre for han i år!
Andre sier at de minste koser seg masse så det er nok forskjell fra unge til unge :)

Vi var på hunderfossen i 2010, da var jenta vår ca 3 år (var vel der rett før 3 årsdagen.)
Er mye gøy å finne på der, vi bodde i en kjempefin leilighet ikke så langt unna:-)

Verdt å sjekke ut lilleputthammer også, som ligger i nærheten.
Hvor hør er 3 åringen din? Mye av aktivitetene på hunderfossen går etter høyde, så må se litt på det når man vurderer å dra dit:)

Hunderfossen og Lilleputthammer er stas. Likte også Barnas bondegård godt. Vi var der med en vennepar og to små på ca 1.5 år. Vi bodde i hytte på Hafjell, var en pakkeløsning til en rimelig penge, genialt.

Det badelandet dere snakker om, er det Jorekstadbadet, eller hva det nå heter? Der likte jeg meg ikke, litt gammelt og slitt. Mye lort og skitne garderober...

vi var der i sommer med gutten vår på 2,5. Han er litt skeptisk av seg så det var ikke så mye han fikk vært med på da han ville ha med oss på alt,men skal helt klart prøve igjen neste år,for det er jo helt utrolig flott der,bare håper han er blitt litt tryggere/tøffere:)

Vi var det i sommer, kjempe fint for både store og små
5 åringen syntes det var helt supert mens 3 åringen like Lilleputthammer best. Begge steder er verdt et besøk.

Lilleputthammer er bedre når ungene er så små. I fjor sommer bestilte vi noe som het eventyrpakke. Det var 3 netter i hytte ved hunderfossen. Inngang 2 dager til huderfossen, en dag i jorekstad badeland(ungene likte dette), inngang i barnas gård og en tur med godolbanen. Dette var knall for oss. Minstemann hos oss er 4.5 år

kosa oss vi og, Astrid var 9mnd og Mia 3,5

Pause u sandkassen med dinosauren. Mia gjorde stort sett alt mulig, og Astrid fikk prøvd noen få ting. Blir mer morro for lillesøster neste gang :)

Lillehammerområdet er genialt! Lilleputthammer er supert for små barn, og de har veimuseet med bra uteområde for barn pluss barnas gård... så det er mye, ikke bare hunderfossen å ta seg til :)

Back
Topp