Guria
Elsker forumet
Jeg venter på at jeg og mannen min skal komme på utredning på St.Olavs og lurer på om det er noen her som har fått hjelp derfra? Hvordan var det? Er de raske eller må man være tålmodig? Jeg tenker på det at sykehuset er veldig stort, og Trondheim er ikke en så liten by heller, så det er kanskje ikke en fordel at det er det sykehuset vi skal bruke? Jeg er så nysgjerrig på hva vi må igjennom.. Mannen min har dårlig sæd, det har vi fått bekreftet gjennom analyse på St.Olavs. Om alt er bra med meg, kanskje det ikke er så stor prosess vi må igjennom.. Og da kunne vi kanskje benyttet oss av et privat sykehus, som Medicus? Koster jo litt da, men da tenkte jeg mer på å få hentet ut frisk sæd og inseminert meg med den.. Å gå igjennom prøverørs ser jeg koster en god del gjennom Medicus [:(]
Jeg har vært gravid da jeg var veldig ung, men ikke med mannen min da. Den gangen ble jeg gravid uten noe problem, ble faktisk litt skremt over hvor lett det var. Jeg trøstet meg med at jeg i allefall visste at jeg kunne bli gravid til dette skulle bli aktuelt igjen, men nå begynner jeg å tenke på at det kanskje skjedde noe etter at jeg tok abort.. Mange tanker man får når man prøver måned etter måned uten resultat!
Jeg har vært gravid da jeg var veldig ung, men ikke med mannen min da. Den gangen ble jeg gravid uten noe problem, ble faktisk litt skremt over hvor lett det var. Jeg trøstet meg med at jeg i allefall visste at jeg kunne bli gravid til dette skulle bli aktuelt igjen, men nå begynner jeg å tenke på at det kanskje skjedde noe etter at jeg tok abort.. Mange tanker man får når man prøver måned etter måned uten resultat!