Erfaringer fra hotellopphold?

Isen2024

Flørter med forumet
Hei. Jeg står i et vanskelig valg der jeg håper å få litt erfaringer fra dere. Evt bare deres synspunkter på saken.
Jeg er invitert i overraskelsesfeiring for mine søstre på spahotell til neste helg, de er jubilanter. Det er broren til svogeren min som har tatt initiativ, han har ikke barn.
Det koster 5000 kr natten på hotellet og jeg får ikke tatt i bruk spaet, da lille ikke tar flaske og er veldig avhengig av meg. Ho er 4 måneder. Amming foregår for det meste liggende i seng, så jeg er ganske bunden på den måten også. Ho legger seg i 20-21 tiden på kvelden, middagen er mellom 19 og 21 og jeg har ingen til å passe henne på hotellrommet.

Min andre søster som heller ikke har barn mener jeg er for skeptisk og at dette ikke er noe problem. Jeg er derimot redd det blir en helg på et hotellrom uten mye annet. Har dere noen erfaring med hotellopphold med så små?
Er jeg bare pessimistisk her?
 
Kanskje du kan få henne til å sove i vogn istedenfor å måtte legge henne på hotellrommet og bli der selv? Vet at alle barn er forskjellige men mitt barn sov godt i vogna på den alderen. Kanskje er det mulig å ta i bruk noe av spaavdelingen mens babyen sover i bagen og du kan følge med? Akkurat det kan jeg tenke meg er litt vanskeligere å gjennomføre men muligens kan det gå? Syns 5000kr uansett er ganske mye for et hotellopphold da.. men kjipt å gå glipp av en sånn feiring.
 
Back
Topp