Erfaringer fra Hausken?

kathe84

Glad i forumet
Vi vurderer Hausken da vi har litt oppsparte penger og tenker det kan bli lenge å vente på Haukeland.

Noen med erfaring derfra, el som kjenner noen med erfaring der fra?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi var på oppstartsamtale på Hausken for ganske nøyaktig et år siden. Kjempe flott gjeng, kan ikke gjøre annet enn å anbefale den klinikken, vi var i Haugesund, men de har nå også startet klinikk i Bergen.
Etter fire innsett satt spirene og jeg er nå tvillinggravid i uke 23! :)
Noe spesielt du lurer på, så bare spør :)
Men kjempeflott gjeng og klinikk!

Når fikk du starte forsøket etter første samtale? Vi har jo tatt de fleste nødvendige prøver så håper på å komme i gang ikke så lenge etter forsamtalen.

Jeg kan også anbefale hausken på det varmeste :) vi var også i Haugesund da men..
De er veldig dyktige og profesjonelle. Riktig nok så ble forsøket vårs hos dem negativt, men de tok seg god tid til å snakke osv. Savnet det veldig i det offentlige. Det var godt å føle at de brydde seg om akuratt deg. Deilig og slippe mye ventetid også. Bare og spør om du lurer på noe ;)
Forresten så fikk vi starte på neste syklus etter forsamtalen ;) så lenge det ikke kommer oppi ferier osv så er det vanlig prosedyre hos dem ettersom jeg har forstått

Så fornøyd med Hausken! De reddet forholdet vårt! Vi hadde samtale 4 des og 13 des startet jeg med "programmet" mitt! De var så koselige og vi ble godt mottatt av alle der og de var meget kunnskapsrike! Fikk masse info under min innvendige sjekk som ingen på noe sykehus noen gang har gitt meg! De var så positive og forklarte alt så lett! Og nå er vi 7 uker på vei:-) Anbefales på det sterkeste. Verdt hver ei krone

Veldig fornøyd med klinikk Hausken... Hadde vårt første forsøk der i oktober 2012. Det resulterte i en liten prinsesse som nå er syv måneder :) Vi fikk starte opp med en gang... Utrolig dyktige folk! Veldig glad vi valgte å gå privat (til tross for at det koster litt).

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror jeg ringer på mandag :) vi hadde lyst på to tette, og vår andre frøken er snart to år, så har lyst å bare komme i gang. De virker jo veldig flinke slik jeg har sett det:)

Tror jeg ringer på mandag :) vi hadde lyst på to tette, og vår andre frøken er snart to år, så har lyst å bare komme i gang. De virker jo veldig flinke slik jeg har sett det:)

Du kommer nok ikke til å angre på det valget. Lykke til! ;)

Er veldig fornøgd med Hausken. Hadde riktignok og eit forsøk i Danmark undervegs, berre for å prøva noko nytt då eg var ei hard nøtt å knekka. Men Hausken gav meg ikkje opp og på 9.innsett satt spira:) Er nettopp blitt mamma til vårt vesle frysevidunder frå Hausken:)

Når fikk du starte forsøket etter første samtale? Vi har jo tatt de fleste nødvendige prøver så håper på å komme i gang ikke så lenge etter forsamtalen.

Da jeg var der så gynekologen på innvendig ultralyd at eggløsningen hadde vært, så skulle jo da få mensen innen 14 dager, så den syklusen startet jeg på hormoner, på syklusdag 20 eller 21 om jeg ikke tar helt feil :)

Jeg er også kjempefornøyd med Hausken! Fikk starte dagen etter forsamtalen på medisiner, og på første ivf satt spira - som i dag er en liten jente på ett år :-) Masse lykke til! Det er utrolig flinke folk der.

Fantastiske mennesker på klinikk hausken!
De tok seg tid til oss med god informasjon,trygghet og støtte.
Vi følte de hadde god tid til oss og at vi virkelig ble sett og hørt på alle plan :)
Gravid etter første ICSI nå og venter ei lita jente 15 juli :D

Hvis vi skulle gått privat, hadde det blitt Hausken. Jeg har hørt så mye positivt om de. Et par jeg kjenner til har prøvd å få barn i maaaange år, på den 13. runden (!!!) med prøverør satt det. Nå har de et etterlengtet barn på 1 år, takket være Hausken.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi var på Hausken for et par uker siden på forsamtale. Fantastiske mennesker der oppe. Følte oss sett og tatt på alvor. Startet med synarela nesespray på torsdag denne uken. Gleder oss til fortsettelsen:) kan virkelig anbefale Hausken i Bergen.

Hvis vi ikke lykkes i det offentlige kommer vi til å gå for Hausken. Til tross for at vi bor i Oslo. Kjenner flere som har fått hjelp ved Hausken og de har bare utelukkende positivt å si om de!

Så kjekt å høre mange gode historier der fra. Skal dit på forsamtale på torsdag. Min syklus er snart slutt, så rekner med vi ikke får starte umiddelbart på neste syklus da mannen mangler en blodprøve og vi ikke har fått rekvisisjon til å ta den enda. Men håper vi kan starte i april ihvertfall.

Masse lykke til alle som prøver på spirer og dere med små babyer i magen. Måtte det bli mange flere! :)

har hatt mange forsøk hos klinikk hausken. Forsøkene har resultert i 2 herlige barn (1 år og 4 år til sommeren).. Var i Haugesund, og kan bare skryte av personalet. De bryr seg, og tar kjempe godt vare på deg uansett resultet og hendelser underveis. Har 3 egg på frys og skal igang med frys nå. Må til Haugesund for innsett, men ellers ordnes alt fra Bergen..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere som har erfaring med Hausken, tok det langt tid før forsamtalen. Jeg har nettopp hatt et mislykket forsøk ved Haukeland og vil veldig gjerne få en vurdering fra de og om det blir langt før neste forsøk, prøve en runde med Hausken? Bør man ta alle prøvene på nytt? Jeg har tenkt å få journalen min fra Haukeland.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så lenge du nylig har tatt blodprøver så tror jeg du kan starte opp allerede neste syklus. Ville tatt med alle prøvene om du har de tilgjengelig. Han tok innvendig ultralyd på meg og mannen leverte sædprøve når vi var der.

Back
Topp