Erfaringer fostersekk og plommesekk men ikke foster

Pippi123

Elsker forumet
Utmarsj 2024
Hei! Meldte meg egentlig ut herifra pga. dårlige nyheter før helga. Men nå er jeg så forvirret at jeg må spørre om erfaringer her. Skulle vært 12 +2 idag (mtp på siste mens)

Hadde liten blødning natt til fredag. For å gjøre historien kort fant de kun fostersekk på pivat ul. Hun mente at kroppen kom til å ordne det selv ila helga, men fikk med meg henvisning til gyn pol. Ikke blod overhode før litt rolig mensaktig inatt.

Dro derfor til gynpol idag. Gyn mente at iforhold til mens var jeg i uke 11. Men iforhold til fostersekken så enda tidligere. Og nå fant de også plutselig en plommesekk som som så ganske stor ut.

De tok ikke sjansen på å gi meg tabletter. Så må ta hcg idag og onsdag. Og så inn på mandag igjen.

Har noen vært borti lignende? Er realist så har ikke noe håp, men synes det er utrolig ekkel og skremmende situasjon. De ser jo ikke noe foster overhode og min siste mens var 31.1

Hei. Så trist å høre. Jeg hadde en SA i sommer, da jeg var rundt 9 uker. Der fant de tom fostersekk, og noe som kunne ha vært anlegg til tvillinganlegg, altså kun 2 tomme runde kuler på en måte. Jeg hadde jo blødning, og det jordmor var relativt sikker på abort, men fordi dem hadde opplevd de utroligste ting før, så var prosedyren ny hcg, uansett, både får å kunne bekrefte abort ved synkende tall eller om de rett og slett ikke hadde klart å finne foster.
Jeg hadde jo også vært på ul i uke 7, etter blødning, og fikk da vite at fosteranlegg var mye mindre enn deg skulle, og skjønte at noe var galt da.
Det rare var at privat ul k uke 7 og ul i uke 9 på ahus da vi fant tom fostersekk ikke gav samsvar.
Så mistenker den private fir å "finne noe som ikke var der" det som kom ut var også tydelig tom og inntakt fostersekk med 2 klinkekulelignende ting k seg, altså ikke noe anlegg til foster I det hele tatt. Vet ikke om dette var til noe hjelp, annet enn at kroppen vår gjør mye rart, og noen ganger utvikler det seg ikke normalt dessverre, og min erfaring med 2 SA bak meg, er at magefølelsen stort sett får rett.

Håper alt ordner seg for deg og at du får god oppfølging. Alltid utrolig trist når man mister, og spesielt når man er så mange uker på vei.

Back
Topp