Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har denne. Fin når en er kommet litt på vei som nå, da slipper en å trykke den nedi magen om du forstår. Jeg brukte den veldig tidlig, da måtte jeg trykke den nedi og den ble veldig tilgriset av gelen jeg brukte. Synes den er litt liten, vanskelig å holde i.Noen som har erfaringer med denne doppleren?Vis vedlegget 251763
Trykke litt til du finner lyden, så kan du jo prøve hvor hardt du må holdeJeg er 14+6 idag, vi regner med å få den på fredag [emoji5] er det bare å legge den inntil magen nå når jeg er kommet så "langt" trenger ikke trykke så hardt? [emoji5]
Trykke litt til du finner lyden, så kan du jo prøve hvor hardt du må holde![]()
Tør ikke å bruke doppleren jeg kjøpte meg etter at jordmora ble sinna på meg... [emoji85] Ho sa at den doppleren var 1000 ganger sterkere enn ultralydapperatet hennes... Og at ungen i magen følte det på samme måte som vi skulle stått rett foran en høytaler på konsert... [emoji21]
Oii, hvilke doppler?
Tror ho snakket generelt om sånne dopplere man får kjøpt til hjemmebruk... Angelsound feks...
Skulle gjerne sett kildene hun tok dette fra. Utrolig ekkelt om det er sant, men noe jeg ikke har helt troa på før jeg ser forskningenTør ikke å bruke doppleren jeg kjøpte meg etter at jordmora ble sinna på meg... [emoji85] Ho sa at den doppleren var 1000 ganger sterkere enn ultralydapperatet hennes... Og at ungen i magen følte det på samme måte som vi skulle stått rett foran en høytaler på konsert... [emoji21]
Ho hadde vært på jordmorseminar hvor bruk av doppler hadde blitt tatt opp...Skulle gjerne sett kildene hun tok dette fra. Utrolig ekkelt om det er sant, men noe jeg ikke har helt troa på før jeg ser forskningenmange fagdolk er heeeelt i mot all bruk for privatpersoner.